Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 våkne flere ganger for natten? Hun hyl skriker og vil opp. Hun kan holde på i flere timer. Hun spiser masse mat om dagen, så jeg vet det ikke er det. Ikke har vi begynt med noe mat hun kan reagere på heller. Flere som har det som meg?
lille gullegutt des-05 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hvor mange ganger for dagen sover hun? Hvis hun sover på ettermiddagen hjelper det kanskje å slutte med det..
vaskebøtta Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Hun sover fra ett til halv tre. Kan ikke klare å holde henne våken helt til kvelden, da ender det med at hun sovner fem
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Kanskje ta å korte inn den soveperioden litt da,vekke henne etter 45 min eller noe ?? Har ikke selv erfaring da gutten min ikke er så stor enda,men nevøen min måtte foreldrene gjøre det på den måten
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Vår begynte også å våkne en eller flere ganger om natten når hun var 10 mnd. Hun skulle også stå opp grytidlig, sånn ca klokka fem. Etter noen uker slik har hun nå fått en tann og hun sover litt lenger om morgenen. Men hun våkner fremdeles en gang på natten for pupp. Men det er nå slutt på alle hylerunder på natta.
willow Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 kanskje hun rett og slett sliter med tenner?? blir jo ofte litt skippel i valsen da!! Og joda, vi har våre netter her også--- forrige natta var det vær halvtime!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå