Gå til innhold

noen med termin 18.juli??


Gjest

Anbefalte innlegg

Det har jeg i hvert fall!! Har en bitteliten tulle fra før av ;) den nye spiren er ikke planlagt...men skal bli hyggelig likevel!!

 

regner med å bli satt litt fram jeg da, men er det andre med termin 18.juli her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!

 

Terminen min er og 18 juli, ifølge terminkalkulatoren på denne siden iallefall. Eg har enda ikkje vert hos lege og fått termin.

 

Vår er planlagt, men kom tidlegare enn forventa. Me har vert kjempeheldige; det var klaff på første forsøk. Eg forventa ikkje at det skulle gå så greit. Både mora mi og tantene mine har strevd lenge, og eg trudde det var slik alle damene i familien skulle ha det. Eg tok testen heime igår, og siden har eg gått rundt i transe og ikkje heilt forstått kor stort dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visstnok ogsaa 18 juli!! Vi har provd en stund, men endelig ser den ut til aa sitte. Foran meg paa pulten ligger test nr to som beviser at det er sant. Det blaaeste krysset jeg noensinne har sett... jeg tror fortsatt jeg er i sjokk... Har allerede gaatt rundt i byen og tenkt: Men, men, jeg vet jo ikke hvor jeg faar kjoept babyutstyr engang!

 

Jeg er saa glad for at denne nettsiden finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 18.juli!

Helt uvirkelig å si det, dette har jeg ventet så lenge på. Vet datoen nøyaktig fordi dette underet har skjedd i et reagensrør i Haugesund:)

 

Skal på ul om tre uker for å se om det er en eller to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...