Gå til innhold

dere som ikke kjøper reima pga pris ..har dere sett at :

Anbefalte innlegg

Skrevet

på babyshop har de noe som heter lassie tec ..den er å produsert av reima men er eyt undermerke og i samme gode kcvaliteten som reima..du kjenenr det på dressen å.. den koster bare 599,- mye penger ja men halve prisen av reima

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, har Reima men ikke til den eldste.

Skrevet

Jeg har sett de dressene ja, og det er IKKE det samme som en vanlig reima dress. Jeg syntes den kjentes stivere og merkelig ut i stoffet..og stygt design-men det er en annen side da.

Skrevet

Hadde den lassie dressen vært like god som reima-dressene så hadde de vel ikke lagetr et eget merke og til en m,ye billigere pris... Reima er jo et etablert merke og hvorfor da opprette noe nytt hvis det er "den samme" dressen kvalitets-messig

Skrevet

Så på den i dag,og syns ikke den minte meg om Reima i det hele tatt.Stiv og tung.Men sikkert helt grei altså.Men etter å ha prøvd Reima er det ikke noe annet jeg finner som jeg liker. Tenkte på den som en ok 'reserve'dress til småen.

Skrevet

Mitt tips for de som syns de er for dyre, er å kjøpe de brukte på FINN. En Trolldress som er brukt i en sesong ser så godt som ubrukt ut, og de får ikke mer enn halv pris for den..så da koster den 600-700 kr.

Reimadressene til små barn er også så godt som nye, og halv pris der også 500-600.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...