moffi Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Mannen min er kjempeflink husfar! Huset har aldri vært så strøkent og Stefan koser seg glugg i hjel med masse tid sammen med pappaen sin:):) Vanligvis går han ut av huset kvart på seks om morgenen og kommer hjem halvfem, så det er deilig at han har perm nå. Tandoorichicken tryllet han frem til middag med papadum, mintsaus og ris til. Nå ligger den store røde katten og slikker seg om munnen...., for det ble litt rester. Greide ikke å spise så mye som jeg pleier:)
♥Snulder Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Skjønner at jeg er ei kjedelig kjerring fra landsbygda....for hva i all verden er papadum??? Tipper krydder? Men hva slags smak er/gir det?
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Halla snulder!:) Papadum er ikke en dum pappa i hvert fall *host* Det er som et mega stort Pottifar chips!! Et slags brød. Flatt, tynt, hardt og frityrstekt.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 hehe nå vet jeg hva det heter... det gode jeg fikk den gange... mmmmmmmmmmmmmmmm papadum, veldig godt! godt å dippe også!
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Man får det alltid som forrett på Indisk restaurant. Med sånn mintsaus å dyppe det oppi. Nammi!
♥Snulder Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Ååååå..... der ser du! Krydder var det ikke nei Høres godt ut da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå