temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Klatten har fått det for seg at vi skal bli slanke med skvett-romper til dibbefesten...Grunnet særdeles dårlig tid tok hun oss (Velve, Babyonboard og meg) med på intensivt treningsopplegg. I ekte Attpåklattånd, seff, seriøst og uten en mine i ansiktet...;-) Rompa mi er mere støl og lei seg enn den er skvett. Jeg kommer meg nesten ikke ned i kjelleren for å dibbe!!!!! Frykter det bare blir enda værre!!!
♥Snulder Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hahah.. hvis dere stille med sprettrumper etter ca 2 ukers trening... så vil jeg veeeeldig gjerne få oppskriften! Forøvrig så er det viktig å ha litt polstring nå til vinter`n da!!! Så ikke ta vekk for mye!
moffi Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Ha-ha-ha! Sto dere med rompa ut i været allesammen på treffen ,da! Med bøyde knær....ho-ho;);) Synes jeg ser dere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ha ha ha, for et syn!!! Tror naboene til Velve sitter med hakene nedpå knærne ennå;-))) Men skal si det var jentene som ga jernet ja - og tonetroll, ikke rart du er støl - du jobbet som en gruveponny, med vogn og greier:-) Det verste er jo ikke treningen, men det at vi har så sinnsyk kort tid på oss til å bli spretne;-))
moffi Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Kanskje dere finner nye bukser til nye rumper på Tonetrollets hemmelige turbutikk:):)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Med de nye spretne rumpene vi kommer til å trene på oss må vi vel satse på stretch tenker jeg;-))
moffi Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Sånn at de kan sprette mer? At buksestoffet får litt sånn trampoline-effekt?;0
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Nemlig!! Pjoiing Pjoiing - liksom ;-)
moffi Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Ho-ho-ho! Har du noe treningsopplegg for motvirkning av donaldføtter?
dritgrei hei hei! Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 dere kan jo kjøpe den nye trenings dvd'en til anette stai... he he.... back to the 80's...
Velve Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Hmmm,- finnes det ikke slike strømpebukser som "løfter og deler?" Kanskje mer bekvemt å bli lækker på den måten.....og mindre frustrerende for naboene? Her på landet er det slik at folk er vant med litt av hvert.....jeg tror vi var et praktfullt syn!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Velve, hva med nettingstrømper da! Det er jo så utrolig ubehagelig å klemme inn fettet!!! Jeg HATER strømpebukser:-((
Gummelillan Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Ha, ha, ha. Skjønner vi var heldige som slapp unna med tur sammen med bare deg Trollet i går. Hadde jo Klatten vært der ville vi jo endt opp med DE sprettrumpene og da hadde vel slekta ikke kjent meg igjen ;-))) Min datt jo ned for flere år siden (i følge min datter) og der nede trives den visst ganske så godt skjønner du. Har vokst seg stor&fin.... Men fra spøk til revolver; Ny rumpe på en drøy uke høres ut som en fantastisk forretningsidè da!
Ronja65 Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Jeg sier bare det!!!!.... min rompe er absolutt den lekkreste av alle sammen:-))....Så det så....:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 Hi hi hi, ryktene sier at noen har støle rumper i Follo idag.........fniiis.......så Ronja, du bør stå på nå altså - frem til festen;-))
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 He he he, kan ikke si jeg hadde tenkt det i utgangspunktet, men jeg må nesten ta en ekstra god titt på rompene deres neste fredag... Så det er bare å stramme!!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 Nettingstrømper er tingen! Hører rykter om at gutta liker surra svinestek ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 Surret, og med ben til og med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå