Gå til innhold

Baby boot camp a la Attpåklatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klatten har fått det for seg at vi skal bli slanke med skvett-romper til dibbefesten...Grunnet særdeles dårlig tid tok hun oss (Velve, Babyonboard og meg) med på intensivt treningsopplegg. I ekte Attpåklattånd, seff, seriøst og uten en mine i ansiktet...;-)

Rompa mi er mere støl og lei seg enn den er skvett. Jeg kommer meg nesten ikke ned i kjelleren for å dibbe!!!!! Frykter det bare blir enda værre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah.. hvis dere stille med sprettrumper etter ca 2 ukers trening... så vil jeg veeeeldig gjerne få oppskriften! Forøvrig så er det viktig å ha litt polstring nå til vinter`n da!!! Så ikke ta vekk for mye!

Skrevet

Ha-ha-ha! Sto dere med rompa ut i været allesammen på treffen ,da! Med bøyde knær....ho-ho;););)

Synes jeg ser dere!

Skrevet

Ha ha ha, for et syn!!! Tror naboene til Velve sitter med hakene nedpå knærne ennå;-))) Men skal si det var jentene som ga jernet ja - og tonetroll, ikke rart du er støl - du jobbet som en gruveponny, med vogn og greier:-)

Det verste er jo ikke treningen, men det at vi har så sinnsyk kort tid på oss til å bli spretne;-))

Skrevet

Kanskje dere finner nye bukser til nye rumper på Tonetrollets hemmelige turbutikk:):):)

Skrevet

Med de nye spretne rumpene vi kommer til å trene på oss må vi vel satse på stretch tenker jeg;-))

Skrevet

Sånn at de kan sprette mer? At buksestoffet får litt sånn trampoline-effekt?:);0

Skrevet

Nemlig!!

Pjoiing Pjoiing - liksom ;-)

Skrevet

Ho-ho-ho! Har du noe treningsopplegg for motvirkning av donaldføtter?

Skrevet

dere kan jo kjøpe den nye trenings dvd'en til anette stai... he he.... back to the 80's...

Skrevet

Hmmm,- finnes det ikke slike strømpebukser som "løfter og deler?" Kanskje mer bekvemt å bli lækker på den måten.....og mindre frustrerende for naboene?

Her på landet er det slik at folk er vant med litt av hvert.....jeg tror vi var et praktfullt syn!!!!!!

Skrevet

Velve,

hva med nettingstrømper da! Det er jo så utrolig ubehagelig å klemme inn fettet!!! Jeg HATER strømpebukser:-((

Skrevet

Ha, ha, ha.

Skjønner vi var heldige som slapp unna med tur sammen med bare deg Trollet i går. Hadde jo Klatten vært der ville vi jo endt opp med DE sprettrumpene og da hadde vel slekta ikke kjent meg igjen ;-))) Min datt jo ned for flere år siden (i følge min datter) og der nede trives den visst ganske så godt skjønner du. Har vokst seg stor&fin....

Men fra spøk til revolver; Ny rumpe på en drøy uke høres ut som en fantastisk forretningsidè da!

Skrevet

Jeg sier bare det!!!!.... min rompe er absolutt den lekkreste av alle sammen:-))....Så det så....:-))

Skrevet

Hi hi hi, ryktene sier at noen har støle rumper i Follo idag.........fniiis.......så Ronja, du bør stå på nå altså - frem til festen;-))

Skrevet

He he he, kan ikke si jeg hadde tenkt det i utgangspunktet, men jeg må nesten ta en ekstra god titt på rompene deres neste fredag...

Så det er bare å stramme!!

Skrevet

Nettingstrømper er tingen! Hører rykter om at gutta liker surra svinestek ;-))))

Skrevet

Surret, og med ben til og med!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...