Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Føler meg virkelig som en ung mor, men er jo ikke det av alder. Er vel på min alder de flese får barn, men men...... Føles iallefall veldig ung....
ainaogvp Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 tror at lenger sør i Norge blir alderen høyere, at å være "ung mor" er når du er 22-23 og sånn, mens her oppe i Nord, er man ung mor i 15-16års alderen...uten at det finnes noen fordommer mot det..er mer vanlig enn uvanlig...
Jente89 ♥ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Om man føler seg ung når man får barn så er man vel ung mor da Syns ikke det har så mye med alder å gjøre. men for å få sakt det; er man ikke voksen nokk til å ta vare på seg selv er man ikke voksen nokk til å ta ansvar for noen andre. ** Di handlingene man gjør vil man få andre konsekvenser for senere
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg er 25 og her hvor jeg bor blir de fleste overrakset over at jeg har en datter på 3 år.. Husker til og med på legekontoret da jeg fikk vite at blodprøven viste at jeg var gravid.. legesekretærene hvisket og tisket på bakrommet..-åh, herregud, hun er jo SÅ ung..
Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 morsomt egentlig jeg er snart 18 og har en gutt på 4 mnd:D d er def av ung mor her i sør
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg er 22 år og har en gutt på 3 år. Ser på meg selv som ung mor. Men har en venninne som er 21 år og har en gutt på 7 år. Hun fikk han da hun nettopp hadde fylt 14 år. Så da blir jo jeg en gammel kjærring i forhold til henne:o)
Camillamor&Lea:-) Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 tror man føle på det selv. tror ikke man kan definere det etter alder,men etter hva man føler! jg er 20, er ung i alder,men føler mg eldre til sins.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 jeg var 22 år når jeg fikk Alex og følte meg kjempe kjempe ung.....anvarlig var og er jeg..men føler meg likevel veldig ung... føler jeg har mye mer til felles med unge mødre enn de på min egen alder
Camillamor&Lea:-) Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 da er du i hvertfall velkommen til å være på denne siden!:-) uansett om man 15 el. 40 så har vi alle en ting til felles og det er at vi r mødre.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2006 takk
Hot Midget ! Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Jeg er 22 med ei datter på 2...Jeg føler meg så absolutt som en ung mamma....men ikke sånn kjempe spesielt ung mamma....men jeg er jo vant med min egen situasjon selv..venner og familie er også vant med meg i rollen som mamma nå etter å ha vært det i to år... men andre, som ikke kjenner meg kan av og til klø seg litt merker jeg.. men de må bare klø for der finnes så absolutt mødre som er veeeldig mye yngre enn hva jeg er:) Og jenter: Når de ser etter dere så bare smiiiiil tilbake.. De er ofte bare misunnelige:) Er noe helt spesielt å være ung mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå