Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er det noen som vet om det er "restriksjoner" på hvor mye slik ferdigblandet melk en kan gi? Kan man feks gi bare det i 2-3 dager, feks på hyttetur? Står jo ikke noe om det på pakkene, men kom bare til å tenke på det. Gutten min er 2 mnd, og jeg ammer ikke. - Er det noen som har brukt bare sånn ferdigblandet melk over tid? Lurer også på om man kan blande Imsdal med mme pulver? Koker dere det første?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 De ferdigblandede pakkene er veldig mye dyrere enn å kjøpe pulver og blande med vann. Så det er nok bare din egen økonomi som styrer hvor mye ferdigpakker du skal bruke. Det er jo lettvint, men som sagt koster det. Imsdal og annet flaskevann er nok like rent som vann fra springen hjemme så lenge flasken er nyåpnet. De fleste bruker å koke vann til babyer i alle fall i noen måneder selv om det heter at vi har så rent vann i Norge at vi kan bruke kaldt vann rett fra springen. Du må aldri tappe varmt vann for å bruke det til mme f.eks.
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Har hørt at man bør koke det og....
strekkmerketrollet Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 flaske vannet inneholder mere bakterier enn det gjennomsnittlige vannet i springen her i landet... Har blitt rådet til å koke vannet de første mnd. men det er alt etter hvem du spør når det gjelder nan pakkene så er det jo det samme innholdet som pulver melka...... så viss du har god økonomi, så kan jo du bruke de kartongene hver dag om du vil.
Sina73 Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg sendte mail til Nestlè ang bruk av småpskker og fikk til svar at det er akkurat det samme som pulver. De er råbillige i Sverige.
kruta78 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 jenten min gulper mer av ferdigblandet... Noen med samme erfaring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå