Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er det noen som vet om det er "restriksjoner" på hvor mye slik ferdigblandet melk en kan gi? Kan man feks gi bare det i 2-3 dager, feks på hyttetur? Står jo ikke noe om det på pakkene, men kom bare til å tenke på det. Gutten min er 2 mnd, og jeg ammer ikke. - Er det noen som har brukt bare sånn ferdigblandet melk over tid? Lurer også på om man kan blande Imsdal med mme pulver? Koker dere det første?
kamillaen Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg har brukt ferdig nan kun på hyttetur ja og vis det er sånn kvikk fort ferdig liksom. Men har alltid kokt vannet til mme pulver.Sånn at det skal blande seg ordentlig.Hender at jeg kanskje tar det fra springen og varmer i mikroen , men best å koke. Selvom om de kan få vann fra springen fra de er 4 måneder.
Benni-min Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 jeg har brukt ferdig nan, men ikke over tid. Bare på dagsbesøker e.l. Veldig praktisk, men dyrt i lengden. Jeg koker vannet og så kjøler det ned. Fikk beskjed av helsesøster om å koke vannet til han var 6mnd. Jeg bruker malt også i nanen når jeg bruker den.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 vankvaliteten er så dårlig her i dag, kommer bunnfall i flaska, og da vil jeg ikke gi han det, bruker derfor ferdigblanda pakker. Han har fått 4 i dag. er det greit å gi det i morra og, hvis vannet fortsatt er dårlig her? - Det er vel samme nan som på tørrpakken?
børdi Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Har de av og til med på tur, praktisk å bare helle de på flasken og varme den. MEn ellers bruker jeg de ikke, det blir for dyrt. Men på hyttetur kan du selvsagt gi det, det er det samme som ferdigblandet.
børdi Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 hjemmeblandet sko det stå hehe....... komahuet jeg.;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå