cherokee Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er det noen som har tips til rimelige takkekort?
Dronningen! Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Kopier opp så mange bilder dere trenger. Kjøp ark på Panduro (feks) som er stive, mange forskjellige farger. Legg arket ned på brdet slik at det blir"liggende" ikke stående. Lim inn bildet på midten av arket. ( Det er penest med et stående bilde) Brett de to endene inn mot midten, slik at bildet er skjult under. Lag hull eller fest sløyfe/ tråd på hver ende og knyt sammen. Skjønte du hva jeg mente?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 nei jeg skjønte det ikke iallefall
en hemmelighet i magen! Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg skjønte det, høres fint ut det...Men du kan også bestille billige og fine takkekort på postfoto.no. Lykke til iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg skjønte det! Det var lurt Men hva er rimelig og hva er dyrt for takkekort?
Meggy Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Et godt tips hvis dere skal til fotografen: Kjøper dere bilde+kort fra fotografen koster det ca 32 kroner (dyrere sort/hvitt) og det er for et helt enkelt kort med reklame for fotografen på! Det vi gjorde var å kopiere opp favorittbildet hos en sånn vanlig fotobutikk og det var helt lovlig (ikke lov å kopiere hos kopieringssenterene pga lover og regler, de NEKTER å kopiere opp fotografbilder-kan miste lisensen) og det kostet 7 kroner for et fargebilde i fin svart kortmappe med sølvkant som vi valgte (kan velge fra en hel mappe!!!) Fikk kvantumsrabatt også. Sparte tusener på det, man får jo mer presanger og ofte fra andre enn de som er inviterte! Mange sår jo sammen om gavene, og da må man sende til hver enkelt.. Kan bli dyrt! Eneste er jo at man må legge kortene inn i mappene selv, men sparer penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå