Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul av kjæresten>>>>>>>>>? 1.ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor fikk jeg billetter til premieren på Herlands "Tatt av vinen". Det var en vldig hyggelig gave å få. I år har vi snakket om platespiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen anelse jeg.....har liksom ikke fått hodet helt fram dit ennå.....men det dukker nok opp et ønske eller to i løpet av de nærmeste ukene.....kanskje:-)) Men opplevelser er deilige gaver - bestandig:-)

Skrevet

Vi kjøper felles en kjærestetur til Roma:-)

Har liksom alt vi trenger, så da bruker vi pengene på litt voksentid.

Besteforeldre stepper inn som barnevakter.

Men skulle jeg ønsket meg en ting utenom måtte det vært en spadag.

Skrevet

Hmm..:) Kjæreste tur ti Roma! Så vidunderlig deilig:):)

Skrevet

Like vanskelig hvert år! Men alenetid med sambo er jo et kjempetips! Bare synd at man må involvere hele slekta for å få satt bort ungene!

Skrevet

Hum, den var litt vanskelig den. Har så mange ønsker, men jeg tror jeg må si at jeg ønsker meg en liten hund :-)

.....men tror ikke jeg får det i år nei :-(

Skrevet

Tinka????? Når skal lille vovsen komme i hus da, Pusken?

Skrevet

Ja, helt rett - Thinka :-)

Og jeg vil gjerne ha den NÅ, men vi må nok vente til våren regner jeg med!

Skrevet

Thinka var det! Med H. Fint navn. Har du kontaktet noen aktuelle oppdrettere da Pusken?

Skrevet

Nei, jeg vet av noen som holder til nord i landet og tenkte å ta kontatk med de når vi kommer oppover.

Spennende !! Tror det er jeg som gleder meg mest! Har altid sagt at når jeg blir voksen skal jeg ha hund, og nå må jeg vel kunne si at jeg er voksen i en alder av 42 - tror du ikke ?!

Skrevet

Joooooo?? Man er vel voksen da troooooooooor jeg:):)

Skrevet

Takk skal du ha, da blir det nok hund på oss snart ja.

Det blir nok felles julegave til hele familien det!

Skrevet

Jeg ønsker meg også opplevelser. Enten sammen med Maud-mannen eller med en venninne. Tid uten barn høres ut som den rene skjære luksus!

Skrevet

Øyelokksoperasjon ! :-P

Ærlig.....(!) fordi jeg synes øyenlokkene har blitt så tunge. Ser alltid trøtt ut.

teit gave det kanskje?? (og dyr "nok"....)

Skrevet

Njaaaa....Lov å ønske seg hva man vil:):):) lurer på hvem som skjuler seg bak anonym altså? Hmmmm....:)

Skrevet

Må jo være enkelt å avsløre på dibbefesten - den dama med de sløveste øyelokka vel ;-)

Skrevet

En weekendtur med bare samboer og meg - har ikke akkurat vært overdose av alenetid det siste året. Med familie langt unna og liten lyst til å "plage" venner i utide, så har vi hatt minimalt med det...

Skrevet

Gurimeg da!

Må jeg begynne å tenke på det nå?

Mor har allerede vært på tråden og jeg var helt blank der og :o)

Skrevet

He he, sikkert noen som synes at jeg burde ha ønsket meg øyelokkoperasjon. Men det gjør jeg IKKE, not my cup of tea...

Jeg kommer aldri på noe å ønske meg, jeg. Blir glad for en flaske vin, noe hjemmelaget eller en CD...

I fjor kjøpte jeg og snuppa keyboard til kjæresten min og av ham fikk jeg en dag på SPA (Holmen Fjordhotell). Det ble jeg superglad for, det var sååååå deilig!!

Skrevet

Spaopphold virker som en god ide... Men ønsker meg ny mobil også, med bra kamera...

Øyelokkene får henge litt til... ;-))

Ilag med pupper og mage!!!

Skrevet

Vi er ikke snauere enn at vi spleiser på hus vi...

Tror vi får nok utgifter i den forbindelse, så vi hopper nok over julepresang til hverandre.

Skrevet

Du Attpåklatten, jeg har nok sett at du har begynt å bruke smilefjeset "mitt", bare så du vet det...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...