Gå til innhold

Jeg hat fått strek på magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget plutselig i dag at jeg har fått denne sttreken alle snakker om. Er så vidt jeg klarer å skimte den, både over og under navlen. Er i uke 30+3. Flere som har fått den, og evnt når?? Bare nysgjerrig......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått igår.rundt navlen. jeg er i uke 35. (:

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har hatt den en stund, kan ikke akkurat huske når vi oppdaget den først. Jeg sier vi for mannen min er inne i bildet her da jeg ikke kan se så mye nedenfor navlen min lenger:)

Skrevet

Jeg har ikke fått den på magen, men mellom brystene!!!!!!!!!!!!

Helt sprøtt. hehe

Skrevet

Mellom brystene?? He he, den har jeg ikke hørt før. Artig :)

Skrevet

Ikke jeg heller. Fikk sjokk da jeg så det........ Den har vært der nå i nesten 2 mnd... Spurt mange, men ingen har hørt om det før. Helt lik den stripen folk får på magen......

Skrevet

Hmmm, tror jeg legger ut en tråd på skravlesiden jeg. Kanskje det er flere som har den på litt "merkelige steder"??

Skrevet

Jeg husker ikke helt når jeg fikk den, men etter uke 20. Er i uke 30 nå. Min strek er både over og under navlen.

Skrevet

Velkommen i "strek klubben..."

Fikk streker med nummer 1, oppdaget det ikke ordentlig før han var født tror jeg. Orka ikke se meg så veldig mye i speilet på sisten. Usikker på om det har dukket opp fler denne gang. Fint om det ikke gjør, men magen er liksom "ødelagt" likevel.

Skrevet

Obs, her leste jeg litt kjapt??? Tenkte først på strekkmerker jeg...... Filleren, der ble jeg røpa på det.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...