trenger å være anonym nå Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Oppdaget plutselig i dag at jeg har fått denne sttreken alle snakker om. Er så vidt jeg klarer å skimte den, både over og under navlen. Er i uke 30+3. Flere som har fått den, og evnt når?? Bare nysgjerrig......
mamma til Armand & Even Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Jeg har fått igår.rundt navlen. jeg er i uke 35. (:
Bellen Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg er i uke 32 og har hatt den en stund, kan ikke akkurat huske når vi oppdaget den først. Jeg sier vi for mannen min er inne i bildet her da jeg ikke kan se så mye nedenfor navlen min lenger:)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg har ikke fått den på magen, men mellom brystene!!!!!!!!!!!! Helt sprøtt. hehe
trenger å være anonym nå Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Mellom brystene?? He he, den har jeg ikke hørt før. Artig
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Ikke jeg heller. Fikk sjokk da jeg så det........ Den har vært der nå i nesten 2 mnd... Spurt mange, men ingen har hørt om det før. Helt lik den stripen folk får på magen......
trenger å være anonym nå Skrevet 8. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2006 Hmmm, tror jeg legger ut en tråd på skravlesiden jeg. Kanskje det er flere som har den på litt "merkelige steder"??
selma07 og engel Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Jeg husker ikke helt når jeg fikk den, men etter uke 20. Er i uke 30 nå. Min strek er både over og under navlen.
Svella Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Velkommen i "strek klubben..." Fikk streker med nummer 1, oppdaget det ikke ordentlig før han var født tror jeg. Orka ikke se meg så veldig mye i speilet på sisten. Usikker på om det har dukket opp fler denne gang. Fint om det ikke gjør, men magen er liksom "ødelagt" likevel.
Svella Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Obs, her leste jeg litt kjapt??? Tenkte først på strekkmerker jeg...... Filleren, der ble jeg røpa på det.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå