Gå til innhold

Milo??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mja.. tenker litt vaskepulver, ja. Med navnet er jo egentlig fint det, når man smaker litt på det.

Og jeg tror folk fort mister den assosiasjonen når de blir kjent med gutten:) (Regner med det er et guttenavn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker umiddelbart på vaskepulver, men det er nok fordi det det er så mye snakk om det her inne på disse sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint, men kan ikke unngå å tenke på vaskepulver også. Finnes mange andre fine navn i samme stil: Leo og Rio for eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milo er jo faktisk et guttenavn, som tilfeldigvis er blitt brukt på et vaskemiddel i Norge i noen år, men Zalo aldri har vært navnet på noe annet enn oppvaskmiddel, det er en viss forskjell, synes jeg.

 

Jeg kjenner en eldre italiensk/engelsk herre i London som heter Milo, og jeg syns det er et flott navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et nydelig navn!!

Tror ikke jeg hadde fått med mannen min på det, men jeg liker det kjempegodt!!

Tenker på vaskemiddel med en gang, men det er jo mange navn mann forbinder med andre ting:

Tobias (i tårnet)

Noah (ark)

 

Lykke til med valget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger:) Ser at mange liker navnet, og noen gjør det ikke... Men jeg syns det er så nydelig, og forbanner den personen som navnga vaskepulveret:P

 

Det kan likevel hende vi går for et annet navn i samme sjanger (Ivo, Luka, Nias, Noah, Rio), for vil ikke at noen skal synes gutten har et "rart" navn.

 

Vil gjerne ha flere meninger mens vi tenker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte ikke på vaskemiddelet, men på epler...

Milo betyr nemlig eple på gresk.

 

Jeg synes deter fint, jeg, men det er nok litt vel mange her i norge som tenker på at "ulla har det bra med Milo"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reserve mamma

Milo er et aldeles nydelig navn, jeg og sambo planlegger barn i nærmeste fremtid, og milo er mitt absolutte favoritt navn, mens sambo hater det, og sier det ikke er akktuelt. Men for meg finnes det ikke noe finere navn i hele verden.

 

du er heldig hvis du får kalle sønnen din det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...