Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Har menssmerter og så nå på toalett besøket at jeg har begynt med litt brun spotting.. Så da er vel vår sjanse ute????!!.. Er på rugedag 10 og satte jo inn 2 gullegg, men tror faan ikke det var så gullegg jeg... sorry er bare super frustrert nå og takler denne situasjonen veldig dårlig.
Blåklokka Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Å nei, Tullemor! Det er ikke den veien det skal gå denne gangen! Ikke gi opp håpet ennå- det er fortsatt muligheter skal du se. Jeg krysser fingrene for deg! God klem fra henne som ligger to dager bak deg...
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 huff.... ikke kjekt å lese dette her.... men ingen sorg på forskudd... er så sikker på at det går fint... og det har jeg sagt til deg hele tiden... lenge før du satte i gang med forsøket... tenker på deg snupzi... glad i deg mange klemzer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Men har lyst å teste allerede pga at jeg er redd for resultatet og at jeg ikke orker å vente til onsdag. Men jeg kan jo kanskje få feil svar siden jeg tar progestan stikkpiller... uff nei nå er alt bare trist og leit.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Kjære Tullemor Du må ikke gi opp enda,løpet er langt i fra kjørt.. Sender deg alt jeg har av positive tanker,du trenger dem nå! Prøv å holde motet oppe vennen ! God klem!
Blåklokka Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Skal du ikke teste før på onsdag? Er det pga stikkpillene? Jeg skal jo teste på mandag, men satt som sagt inn eggene to dager etter deg. hem... Ikke vær så trist. Tenk hvis du er gravid- og så har du vært trist uten vits. Gode klemmer igjen fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 Jeg skal ta blodprøve på mandag for så å ringe danmark og ciconia kl 13 på onsdag.. vet ikke helt når jeg kan teste??? er så redd for å få positivt nå pga stikkpillene så får jeg neg på blodprøven
Twinny Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Å nei:( Du som er så full av gode ord og oppbacking!! Jeg nekter at dette ikke går for deg! klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg gir ikke opp på dine vegne Tullemor ! Jeg har hatt en god følelse for deg hele veien nå,og den tvi holder jeg på!Håper mannen er hos deg.Du er ikke på msn,så derfor sender jeg en bamsemoseklem til deg her..
Mazza** Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 uffda...kjedelig at du har det sånn da....men ikke ta sorgene på forskudd...kanskje sitter det en spire der vet du klem
Elllis Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 det er veldig vanlig å blø/ ha brun utflod... og menssmerter...det vet du sikkert... uansett har du jo to egg... håper det går bra
Brumm Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Kjære lille vennen min:o) Løpet er for all del ikke kjørt. Prøv å tenke spositivt selv om ikke dette er så lett nå. Mensensmerter er ikke tegn på at du har mistet, det er tegn på graviditet også. Men progesteron pillene får oss til å kjenne alle gravid symtomer. De inneholder ikke hcg, det er det el sprøyten som gjør. Alle kan få både rød og brun utflod selv v graviditet. Og lille venn, husk at du har 2 egg inni der. Har vært på msn i dag og håpet å se deg.... Dette skal ikke gå galt lille venn. På mandag er du på dag 14, og kan ta en test da:o) Tror det blir vondt værre å ta en test nå uansett. Foklarte jo da jeg gjorde det sist..... Vi jager hverandre sånn opp her, og den ene tester tidligere enn den andre og vi blir påvirket. Da jeg testet så tidlig sist, ødela jeg bare hele uken... Du får prøve å slappe av og dere må passe på hverandre. Du vet jeg krysser alt for deg og er glad i deg vennen min:o) Kjempe klem
HMS *endelig mamma* Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Hei vennen! Jeg hadde to hele dager med blødninger ganske tidlig OG progesterontilskuddet KAN gi blødninger, så ikke gi opp ennå! Du fikk jo satt inn to egg, og det kan være at det ene egget ikke har festet seg, mens det andre har festet seg. ***Mange positive vibber sendes din vei!*** Klem fra
katmar Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Hei Tullemor! Tenker på deg og håper virkelig at det er din tur nå. Klem
*Lenn* :-)) Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Krysser alt jeg har for deg kjære Tullemor!! ) God klem fra
optimist.. Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Kjære deg,Tullemor!! Det skulle jo være din tur nå og det er jo absolutt ikke sikkert det er noe galt da.. Mange som har menssmerter og spottet og likevel vært gravid,så ikke gi opp håpet!! Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra. Har tro på det fortsatt jeg:) Ikke vær lei deg.. Stoor trøsteklem fra
Elin1977 Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Hold motet oppe, Tullemor!!!! Du skal se at iallefall et av de klamrer seg fast der. Krysser fingre for oss begge to!!!! klem fra Elin
Sunniva78 har to små Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Krysser alt jeg har jeg også, stor klem fra meg:-)
Snooopi Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Det er ikke over ennå! jeg skal krysse fingrene for deg og håper på positiv test ) lykketilklemmer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 8. november 2006 TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere er såååå skjønne og herlige jenter alle sammen... hva skulle jeg gjort uten dere????????? Det skjer mye nedi der nå så jeg får bare vente å se og XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har nå frem til testdagen... KLEMMER TIL ALLE SAMMEN...
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Kjære Tullemor1! Løpet er ikke kjørt ennå! Prøv å få frem dine positive tanker igjen og nyt tiden frem til testdagen. Jeg krysser alt for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. november 2006 #23 Skrevet 8. november 2006 Kjære Tullemor - du vet vel at spotting kan være heeeeeelt normalt?! Vil tro at du har vært her inne så lenge nå at du har fått med deg det (hi - hi...) Ro deg ned - dette går bra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå