msom Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 ja, det vil gjerne jeg høre tips om og. Det er min samboers første så jeg har kjøpt et håndkle som står verdens beste pappa på og så tenkte jeg kjøpe en cd som jeg tror han blir glad for. Tenkte kanskje å komme med frokost på sengen eller noe jeg, vil markere dagen i allfall:)
Benni-min Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 vi skal døpe sønnen vår den dagen. Har kjøpt et kort til han.
JeppePåBjerget Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Her feirer vi med at far tar seg av lillegutt.... At vi har en Guttedag.... Det er den beste gaven jeg kan få + at mor får fri
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Skal overraskes med gave og frokost på sengen av meg og Celine. Så skal jeg bake kake som vi skal kose oss med på ettermiddag / kvelden =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Her er pappan på reiese den dagen. Desverre. Men jeg skal sende han en mail, og fortelle han hvor høyt elsket han er. Av meg, og av vår datter. Og at han er verdens beste pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå