moffi Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Syyyyyk! Oppkast og sånn....uff:( Blir litt lei seg og pjusk da, altså. Stakkars alle andre som er syke også *snufs*
hypersusmor Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Her kommer tre spann med medlidenhet og to med god bedring!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Stakkars deg......er ikke morsomt å være syk. Og jeg kan klage og sånn jeg som er forkjøla, men jeg er aldri sykere enn når jeg kaster opp. God bedring ,håper det går fort over.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 god bedring kjære deg! klem klem klem eller... i alle fall en cola :-)
Natteravnen* Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 åååååå,god bedring, du har det verre enn meg, her er det halsen som har slått seg vrang, men magesykje er det aller verste.....tvi-tvi!
Maud Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Æsj også omgangssyke som er så utrolig ekkelt! Synes veldig synd på deg. Håper noen andre passer barna og at du kan ligge på sofaen med cola og synes synd på deg selv i fred. God bedring!
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2006 Takk! Så snille dere er:):) Pappaen passer på Stefan heldigvis. Noe annet hadde ikke gått i dag altså
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 God bedring!! Verste som finnes.......sier hun som var kvalm og kastet opp i 3 svangerskap........usjjj......
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2006 Åh fy! I alle tre svangerskap!! Men så ble det en liten nydelig en som kom da... Lenge siden Stefan har fått flirte med henne nå forresten:) Blir lite damer på ham altså, enda så mange nye triks han har lært seg den siste måneden;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 ;-)) Theodor rulet idag med damene, for lille knerten til Velve sov søtt i vognen.....da satt T i sofaen med en dame i hver arm:-))
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2006 Godt ikke Stefan leser dette altså Bra at han har lagt seg nå=0
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Tjihii........best å ikke si det til ham ja :-))
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2006 Nå som hårsveisen hans begynner å komme seg også.... Hadde Theodor slipset fra navnefesten på? Det håper jeg virkelig ikke.....kniis
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Isj og usj!!! Stakkars deg! Ikke noe verre en oppkast! Synes jeg så et annet sted her at du fikk tandoorikylling til middag. (Nam nam!!!) Får håpe du beholder det, da! (Hvis ikke, blir det i hvet fall lekker farge på det som kommer opp.)
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2006 Joda. Er bedre nå...Varmet opp med yoghurt og bananer før Tandoori:) Bare litt uggen..
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Spist noe du ikke har tålt, kanskje?? Godt det kom nå og ikke når dere skal reise, da!
moffi Skrevet 8. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2006 Omgangsyke, tenker jeg. Tåler det meste i matveien jeg. Glad i god mat som deg!!! Eh...ikke at du er mat, mener jeg...men jeg vet å ha lest at du liker å lage eksotisk mat bl.a
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Theodor trenger ikke slips for å sjarmere damene altså!!! Uimotståelig uansett, akkurat som sin mor.... Husk at Theodor har odelsrett siden han er eldst!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 God bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gummelillan Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Stakkars vennen! Sender stooor godbedringsklem over fjorden ;-)
her@ Skrevet 8. november 2006 #21 Skrevet 8. november 2006 Åh, stakkars deg!!! Absolutt det verste jeg vet. Takke meg til influensa - selv om det er fælt også. Sender over noen medfølende klemmer, og håper du snart er bra igjen:-)
Trollmora Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Sender over en kjempestorgodbedringsvib. Håper formen er bedre nå uttpå kvelden! Å rope på elgen slik ar noe av det verste som er ja.
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #23 Skrevet 9. november 2006 Å huffameg å huffameg, å stakkars stakkars deg! Håper du er bedre i dag! Og sola skinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå