Bratsj Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Lurer på om dere merker noen forskjell på bleiene ? Vi hadde jente sist, av og til kunne Libero lekke - men vet ikke om det er fordi hun var veldig smal eller fordi hun var jente - brukte iallefall Pampers de første månedene. Kanskje det ikke er noen forskjell når de er så små, eller kanskje kommer forskjellen mer an på kroppsfasong enn på kjønn - men vil gjerne høre hva dere andre guttemammaer bruker og hvorfor ? Tusen takk !
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Libero er bedre enn pampers syns jeg da! Men coop sine er enda bedre :-)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 det er helt opp tl hver enkel. jeg bruker pampes. og er kjempe fornøyd med den.libero passer ikke til kroppen hans. men har ei venninne med gutt og hun bruker kunn libero. hun sier at pamper ikke holdt til hennes gutt. han tisset gjennom. så det er veldig opp til hver enkel unge. men jeg bruker nå lidl bleiene. de er faktisk kjempe bra.
Benni-min Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 vi bruker også lidl sine. kjempe fornøyd.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 På eldstejenta har vi bare brukt Libero - uten problemer. Minstegutten tisset seg ut 2 ganger per natt da han var 1-3uker gammel (med Libero). Byttet til Pampers Active Fit, og ingen fler lekkasjer. Byttet tilbake til Libero når han ble ca 6-7 uker. Da gikk det greit med Libero. Synes Pampers har en litt ubehagelig parfymelukt. Vanskelig å lukte om babyen har bæsja eller om det bare lukter parfyme...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 har aldri kjent noe parfymelukt...kanskje det er min som har så kraftige fiser at den lukta fordamper...hehe
Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 HeHe, noen av de baby-bønnene kan fortrenge enhver anne nlukt,ja! Greia med Pampers er at parfymen ikke lukter godt (synes jeg). Den lukter nesten slik som bæsjen til mm-ernærte barn. Ikke skjønner jeg hva som er poenget med den lukta..??
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 eg brukte libero på gutten min dei første mnd.men han ble ofte våt gjennom om natta så eg fikk anbefalt pampers av flere så eg begynnte å bruke den og han har ikkje vært våt gjennom en eneste gang etterpå. så eg anbefaler pampers på det sterkeste.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Bruker kun libero på min gutt.. Aldri tissa gjennom bleia. Brukte pampers på barsel,den satte seg fast på rompa hans.. Prøvde pampers når han var så stor at han brukte bleier uten den der "nettinga" i,men da fikk han utslett.
*Ulrikke* Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Tror det kommer an på ungen jeg, ikke bare kjønnet. Vi bruker Libero, Pampers og Lidl om hverandre, og synes forsåvidt alle er bra! De eneste hun har hatt lekkasje med, er bleiene fra Coop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå