Gå til innhold

Et lite spm bare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var babyen deres første gangen dere var borte fra det? Som dere hadde barnevakt. og hvor mange timer isåfall??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi var 2mnd,

ner min farmor passade henne i 2-3timmer medans jeg og syskonen mine kunde gå på kino..

gikk jætte bra..

gutten min var 3mnd førsta gangen, da var jeg hos frsøren medans bestemorens hans passsade han i 3-4timmar..

Skrevet

Hun var 5 dager, jeg og pappaen dro og handlet mat og gjorde noen ærender. Tok ca 3 timer, snuppa sov helt til vi kom tilbake.

Skrevet

hun var vel 3 uker...så jeg skulle få sove litt..men bråvåkna etter 3 timer..sover så dårlig når jeg ikek har henne i nærheten..

Skrevet

Da var hun 15 mnd og bestemoren passetr henne i 3 timer etter at hun hadde lagt seg så vi fikk gått ut og spist en middag.

Skrevet

Hun var 4 uker!

Jeg skulle feire 2o års dagen min med jentene.. Og da kom mamma å hentet hun i 8 tiden. Jeg dro hjem til mamma etter å ha vært ute, kom hjem i to tiden. Og det gikk KJEMPE fint!

Mange syntes vel kanskje at det er veldig tidlig å være såpass lenge borte fra babyen - men det var nok værre for meg, enn det var for henne!

Hun badet, koste seg med bestemor og hadde det kjempe fint! Mens jeg satt konstant å tenkte på henne, ringte hjem ørten hundre og femtitre ganger.. Tihi! Men det gikk kjempe fint iallefall! :)

Og utenom det så har jeg ikke vært borte fra henne et sekund engang! Det klarer jeg ikke, hehe! Jeg MÅ ha hun i nærheten! Som Ida over her skriver! :)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

Hun var 3 uker , jeg og samboer var på halloween party:-)

Det var kjekt med en tur på byen igjen, MEN savnet henne sykt mye, så jeg klarte nesten ikke drikke engang.

Min far og samboer hadde henne , og jeg bombet dem med tekstmeldinger hele kvelden!

Skrevet

Ina skal være hos mormor på lørdagen som kommer, for da skal jeg og samboern i 60års dag til pappan hans :) da er vel Ina 2mnd og 1 uke .

(hun skal sove borte hele natta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...