Marge Simpsons Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Er så utrolig takknemlig for å ha født hans barn. Ikke er han bare en god far, men også en veldig god mann! Han er en god far fordi han snakker masse med sin sønn, duller og steller han. Han gjør det med hele sitt hjerte! Når han er veldig sliten og fustrert (evt når han ikke vet hva babyen vil) forsøker han og holde hodet kaldt og ikke hisse seg opp. Han er en god mann fordi han faktisk klarer å gi meg den oppmerksomheten jeg trenger. Han er ærlig og tør å si i fra når jeg oppfører meg dumt og skryte av meg når jeg har gjort noe bra. Er han usikker på om jeg er "kvinne" (dere skjønner hva jeg mener =D), spør han meg rett ut hva han kan gjøre for meg. Under graviditeten har han bare vært søt og forstålelsefull... Mittt spørsmål: hva i all værden kan jeg gi "den fantastiske mann" til farsgave??? Tenkte på Ipod, for han er glad i musikk, men det holder liksom ikke =)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Kommer ann på mannen det. Jeg kjøpte motorsag til min som takk,men det er fordi han liker å gå ut i skogen og hogge litt ved Det var den beste gava han noen sinne hadde fått
Marge Simpsons Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Motorsag? =) høres ut som "gå ut og skaff oss billig ved, Jeg fryser!" Jeg tenkte noe orntlig avslappendes på en måte, noe spesielt... Tenkte kanskje det var andre fedre der ute som en gang har opplevd å få en kjempe kose gave de satte godt pris på og ville dele det med meg =)... Kanskje få han avgårde på en guttetur til danmark eller no... Jeg er ikke vant til å sette de stakkars små grå i knipe, men denne gang MÅ det være noe orntli noe på en måte... Jeg er ikke noe flink til sånne ting som dette haha Trenger et spark bak for å sette i gang noen ideer bare... Tusen takk for all svar (min mann hater gress/natur =D)
hr.strert Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 "Motorsag? =) høres ut som "gå ut og skaff oss billig ved, Jeg fryser!" """ ' Det er sånn dere damer tenker det.. dere tar sånne hint som ikke eksisterer!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrr... jeg hadde aldri tenkt sånn viss jeg fikk motorsag hvertfall. Gaven han kan få av HI er linken til hovedinnlegget.. det er pokker meg noe av det fineste jeg har lest!!!! (kanskje en ipod også?)
Marge Simpsons Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 hehehe, en ipod blir det ihvertfall!
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Har ingen tips dessverre - alle er så forskjellige... Men jeg måtte bare kommentere den motorsaga mannen min er en sånn ut og sage ved type - og han går ikke av veien for å klatre opp i trærne med motorsag.... Så her i høst krevde jeg at han gikk og kjøpte seg ordentlig verneutstyr! Det satte han faktisk veldig stor pris på!! Er ikke alltid likhetstegn mellom nyttig og kjedelig )
VinterSol+2 Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 ååå.. mannen min hadde blitt overlykkelig over å få motorsag!! han elsker ting som bråker og verktøy og sånn. ser ikke at han nødvendigvis bruker tingene så mye, men han er en liten hamster. liker å ha det. sånn at han kan ta det frem når han trenger det!! hm.. ipod er nok en kjekk ting å få. eller hva med å ordne barnevakt en kveld, og så oppfylle en av hans seksuelle fantasier?
Marge Simpsons Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 Min mann er tømrer av yrke, og motorsag er ikke tingen! =) Tusen takk Vintersol. Nå nermer vi oss noe. Etter en lang og hektisk tid er det på tide at han skal få en kveld som er hans =). Så enkelt, men likevel så undervurdert for tiden hahaha Med barnevakt så kan han tørre å slippe seg helt løs.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Min sambo fikk gavekort på tattovering og ble jublende glad )
Marge Simpsons Skrevet 16. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2006 Hehe... Tøft! Liker denne typen ideer, noe som ikke er så vanlig, og dette varer jo livet ut Flott gave! hmm...
Marge Simpsons Skrevet 18. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2006 Da har jeg funnet en gave... Blir barnevakt, god mat, litt hjemmelig spa ^^, la han kose seg litt alene forand musikken (lenge siden han har fått tid til det nå, litt lallebull, sove og frokost på sengen m/kaffe og avis. Ikke mye, men nå skal HAN få slappe av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå