Gå til innhold

når begynner dere med leggerutiner og hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min datter er 2 mnd og jeg lurer litt på om jeg skal begynne med litt rutiner på legging. Nå sovner hun for natten ved 11-12 tiden og det er sent for meg...har dere noen tips og råd på hvordan vi kan gå frem?

Takk for svar.

Kristin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner m at hun sover en lur ganske sent?

når hun blir klar for denne luren, går du å bader og steller henne, og gir d siste måltidet i mørk stille rom..

å så prøve å legge henne, enten v at hun allerede sover etter pupp eller flaske, eller våken, gråter hun kan du sitte v henne,, går d ikke, bør du etter 20 min, ta henne opp, å heller prøve litt senere..

hvis hun sovner , men våkner igjen etter "luren" tar du henne ikke ut i stuen, amm henne i mørket, og legg henne igjen,

uansett, d går seg til etterhvert=)

Skrevet

Jo fortere rutine, jo bedre.... Men ikke lett.

Anbef. å lese "ang.kose.." og "kose til du ikke orker...." lenger ned på siden.

Skrevet

Jeg begynte da hun var to mnd..

da var det ei venninne av meg som sa hun la den lille gutten sin for kvelden kl 20...

jeg hadde gjort som deg å drøyd det til 11-12..

men da jeg begynte med å legge henne kl 20 ( + - - ) så fungerte det helt perfekt :-) våknet en gang i ca 3 tiden, og fikk mat..

nå er hun snart 7 mnd..når hun våkner innimellom nå så får hun kun litt vann..og sovner igjen.

de først par gangene våknet hun i 23 tiden...ga henne sutt..hvis det iike nyttet så ga jeg henne mat.

var ikke mange ganger før hun sov igjennom

Skrevet

Før la han seg samtidig som meg! Begnte når han var 6 uker å legge han tidligere, gikk fint så lenge jeg la meg sammen med han en liten stund :-) Fra 7 uker har jeg lagt han i sin egen seng (lå sammen med meg til da). Så nå legger jeg han hver kveld kl 20, når han skriker lar jeg han sovne i min seng :-) Er så forskjellig fra dag til dag hvordan han er! Så her er vi godt igang syns jeg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...