Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Vi hadde litt sen frokost her (11), egentlig greit nok siden vi hadde en rimelig sen kveldsmat (23). Men hva skal til for å bli mett? Har spist: 3 grove brødskiver med roastbiff og majones 2 knekkebrød 1 stort glass appelsinjuice 1 stort krus ammetid Jeg er fortsatt sulten! Hvordan skal jeg klare å gå ned de 20-30 kiloene som har kommet på de 2 sv.skapene? Minsten er 5 uker, jeg har ulvehunger og vekten som var på vei ned har (skrekk og gru) beggynt å gå opp. Hjeeeeeeelp
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 skulle je visst også. er som larven aldri mett.....
3godklumper Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Var også sånn. Så på Helnøtt-sjokolade som mat.. Vanlig med sukker og mat trang. Men det går over etterhvert. 5 måneder nå, og nå er det normalt igjen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 JA du kan spørre! Syns jeg spiser hele tiden :-( Vekten har ikke gått opp, men går SAKTE ned! Var så flink i begynnelsen å ikke spise søtsaker, men nå er trangen der sikkelig :-(
Beth84g Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Starter du dagen med havregrøt (kokt på kun vann) blandet med cottage cheese og litt rosiner er du i hvertfall mett lenge. Dette er godt og sundt. Går og fort å lage Da jeg spiste dette til frokost spiste jeg mindre resten av dagen og.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Rosiner er det jo ikke alle babyer som tåler!
Beth84g Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Nei det kan hende,men det gikk greit her. Slenger de med for å få litt søtsmak på grøten.
Brillemamma Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Skulle ønske jeg hadde matlyst sånn som dere!! Jeg vet ikke hvor matlysten min har tatt veien. Spiser middag, og så kanskje en yoghurt til frokost. Mer klarer jeg ikke...:( Håper den kommer tilbake snart!!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 jeg går å knasker på gulrøtter dagen lang, og passer på å ikke ha godteri i huset
litagod Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 åh kjenner meg igjen her ja, jeg spiser hele tiden, HELE TIDEN - og da snakker vi hver gang småttisen er oppe og får pupp må jeg i kjøleskapet og fylle på uansett når på døgnet! det er 12 dager siden han kom til verden og jeg løper til og fra kjøleskapet natt og dag uansett og spiser alt jeg kommer over (av sunn mat så klart og frukt) - men det er mulig at jeg har fått opp forbrenningen for jeg har tatt av meg alt untatt 2 kg så kanskje du skulle prøve å spise mer ofte? ammer du om natten og har mulighet for å spise litt da uten at du blir våken? du kan prøve å smøre matpakke før du legger deg og legge det på et talerken med plast over så om natten sniker du deg bare i kjøleskapet og spiser litt? mat må mor ha uansett når man ammer!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Rosiner? Er det et problem for noen? Jeg har jo spist rosiner i frokostblandingen i hele ammetiden og dette er kanskje det eneste jeg ikke har prøvd å kutte ut. Jeez. Pokker. Det skal jeg prøve nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå