74skytte Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Takket være dere alle, har jeg lært så masse jeg ikke visste i fra før. Jeg var inne til lap i går, og det var ikke noe skummelt, for jeg visste hva som kom til å skje takket være dere. Jeg vet også hva som evnt kan skje dagene etter takket være dere, og jeg vet veien videre. Ting blir ikke så skummelt. Skulle nesten ønske samboeren min leste litt her også, men det gjør han ikke. Han orker ikke de nære betroelsene vi har om blødninger, utflod og sykluser. Men jeg får heller vise han noen artikler, som feks det info skrivet Bula har lagd. Takk igjen!
Kick80 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hei, 74skytte! Gikk det bra med lap-en? Fikk du vite noe om resultatene? Godt å høre at du har hatt det greit på sykehuset. Regner med at du har (litt) vondt i magen i dag, så du får ha god bedring!! )
74skytte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Alt så fint ut, og det er jo greit å få bekreftet. Jeg tror vårt problem har vært at vi har bommet med tiden. Jeg har hatt lange, uregelmessige sykluser, men i det siste har de "bare" vært lange. På 40 dager. Vi satser alt på desember. Har fått ny time på sykehuset i jan begge to. Er litt øm i magen i dag, men er ellers i god form. trodde det skulle være verre. Er sykemeldt ut uka, og jeg som aldri er syk. Uvandt.
Kick80 Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Veldig greit å få vite at det ikke er noe alvorlig galt. Temper du eller tar EL-tester? Har du fått bekreftet at du har EL? Det er mye som skal klaffe når man vil bli gravid. Det er en prøvelse for tålmodigheten å være 'sliter'. Men vi har jo enda sjansen til å bli gravide før jul. ) Lykke til med desember!! )
74skytte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg EL-tester, så vi satser alt nå neste pp. Har EL selv, og hadde 3 dobble pergokurer i vår uten resultat, men nå går det! Lykke til dere og! Så satser vi på å møtes på 1.trimester alle sammen i 2007. :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Masse lykke til med timingen da :-) Anbefaler deg på det sterkeste å tempe, da finner du ut nøyaktig når du har el...bruker du fertilityfriend finner den el for deg og er helt gratis å bruke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå