Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 nå er snuppe 11 månder. Når hun var 8 månder fikk jeg mensen den 10 den månden. Det var første gang etter jeg fødte. jeg fikk mensen to ganger etter det, kanskje ikke akuratt den 10 men ikke så veldig lang tid etter...Nå sitter jeg her da og har ventet i en måned på mensen.....Tok først en CB som ikke funket, kjøpte en ny CB, den viste ingen ting i kontrollsonen men negativ ellers....Skal den streken komme opp i kontrollsonen selv om den er negatv? Nå sitter jeg her da og venter og venter og venter, kanskje jeg stresser meg selv så jeg ikke får den? Eller er jeg gravid? Kan det ha noe og si at jeg har begynt i ny jobb ol? Jeg må jo bare si da at hadde jeg vært gravid hadde jeg blitt kjempe glad. Vi vil jo ha en til snart og bruker ikke prevansjon. Sambo syns jeg har fått større mage, men jeg skjønner ingen ting... Kanskje det er innbilt svangerskap... Noen som har noe fornuftig og komme med...???
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 dytter igjen sidne jeg er litt desp etter svar
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 det skal komme opp et strek uansett. 2 strek=gravid- var det strek i hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 det kom bare opp en veldig svak strek på negativ, men ingen ting på kontrollsonen, så det var bare en strek
Vildes Mamma Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Da må du ta en ny test ettersom den er ugyldig hvis det ikke kommer kontrollstrek.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 ok-takk for svar, få ta en til fredag da.....
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 da kjøper du ny test ja....muligheten for et du er gravid er jo der. speiselt siden du allerede er beggynt å få regelmeddig mensen igjen. løp å kjøp du å få høre hvordan det gikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå