Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg har kjøpt meg en kjole på salg, og har lett etter bilde av den på nettet men finner det ikke. Det er en SanPatrik-kjole, og det står inni at den heter Kaisa. Jeg vet ikke hvilken modell det er... Er det noen som har sett et bilde? Det skal vel mye gjøres egentlig...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Hei. Klarer heller ikke å finne den. Hvet du hvilken modell det er? Kaisa er hverken 2006-2007 modell iallefall. Så da spörs det vel om det finnes noe bilde...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg tror kanskje det er 2005-modell. Jeg tenkte ikke over å spørre hvilken modell det var, for det var (er) ikke så viktig så lenge jeg likte kjolen. Har bilde av meg selv i den fra den dagen jeg prøvde den, men det hadde vært moro å sett den på andre bilder likevel. Jaja, det er ikke så viktig egentlig Skal nok klare meg uten! Men takk for at du prøvde!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Hei igjen. Fant side med 2005modeller men hvis kjolen heter Kaisa så er den ikke der heller. Her er iallefall siden så kan du se om du finner den.: www.weddings.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå