ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hvilken julekake er favoritten din? Min er goro! c",)
Maud Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg liker vel egentlig ingen julekaker så veldig godt, men i fjor bakte jeg noen utrolig gode cookies med oppskrift fra Frokost-tv. Dem blir det nok til jul i år også :-D
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ingenting slår hvite kakemenn! ) Jeg er generelt alt for glad i kaker, så vi bruker å ha et bra utvalg til jul, men kakemennene forsvinner alltid først. Så de må jeg ofte lage flere porsjoner av...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Kromkaker, smultringer og Delfiakake......og kransekake:-)
Gummelillan Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Julekake ;-) Sånn med rosin, men uten sukat. OG full av meierismør... Hm... Fikk lyst på det nå, jeg da!
Trollmora Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Noe hjemmefra som heter "skriverfruens kaffekaker" (med kakao og melisglasue på toppen) og tårnkake da! (Østlendinger og noen andre kaller det vissnok kransekake)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 mine er....hehe....."morkaker"....ja du leste rett... husker aldri hva di heter.er sånne tynne runde som man lager en ring oppå og fyller med bringebærsyltetøy.njammi =0) mormora mi laga bestandig slike til meg,så derfor blir di kalla det =0)
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2006 Åh, ja, delfiakake.....sukk....det er godt, det! Morsomt at du forbinder den med julen, Atpåklatten. For meg var det barndommens 17. mai-kake. Hmmm, jeg er nå 42, og det går år og dag mellom hver gang jeg spiser delfiakake.... Kanskje på tide å prøve å lage den selv? Huff, vik fra meg, syndige tanke! JEG HAR DA NOEN EKSTRA KILO JEG MÅ BLI KVITT FØRST!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 neeei...ikke delfiakake..flate småbrød,men en ring med syltetøy oppå.men shit å.delfia er da god den å =0) har ikke smakt sorten på år jeg.ingen får den så god som mormor,og da kan det være det samme,hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå