Gå til innhold

Er det en mann her som kan svatre meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har 2 gutter, en på 6 år og en på 2 år, snart 3. Den eldste er ikke min biologisk, men han bor hos oss så han er nesten 100 % min :) Nå da min lille gutt snart er 3 år, føler jeg meg klar for en til, men min samboer synes ikke dette er noen god ide ennå, han vil vente til sommeren igjen. Jeg kan ogsp klare å vente såpass, men problemet er det at han har utsatt det mang en gang nå altså, vi har hatt minst 3-4 "datoer" allerede som vi ville begynne "produksjonen" på. En gang har han til og med sagt at han er fornøyd med de to han har, men jeg har plass til en til, jeg har jo egentlig bare en som er "min". Det høres kanskje rart ut, men jeg føler det som om jeg blir litt "snytt" på en måte, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men problemet mitt, for å oppsummere litt :)

Hvorfor driver han å utsetter hele tiden? Har han egentlig ikke lyst på flere, men ikke helt tør å si det til meg? Jeg blir snart helt tullerusk i hodet mitt her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at han ikke vil ha flere kanskje .Jeg tror kanskje at han ikke vil såre deg ja selv om at han gjør det men er ikke obs på det. sånn er det ofte med meg hvertfall.. gjør mitt beste for å ikke såre dama,men overser den andre sida..

Skrevet

Var litt redd for å få det svaret ja...!!!! Men takk for at du tok deg tid til å svare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...