Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Lillegutten på 6,5 mnd begynte å sove hele natten for ca 1,5 uke siden, dvs fra 19-06.30. På det tidspunkt fikk han nesten full posjon grøt til kvelds, ellers bare pupp. Dette varte noen netter, måtte bare putte i smokken 1-2 ganger før morgenmåltidet. Han har blitt mer og mer sulten og er nå opp i to grøtmåltider og et helt middagsglass+ litt frukt. De siste nettene har han våknet i 4-5-tiden og jeg prøver det jeg greier for at han skal sovne igjen uten pupp. I natt drakk han masse vann og jeg koste og koste, men etter 1,5 time med klaging og misnøye fra ham måtte jeg bare frem med puppen fordi jeg var sliten. da sovna han med en gang og våkna igjen etter to timer for mere pupp, sovna litt etter der også. Kan ikke forstå han skal ha behov for nattmat. Han får pupp hver 3-4 time på dagen også. Må nevnes at han er en veldig stor baby for alderen. Men han sov jo faktisk nesten 12 timer da han bare fikk ett grøtmåltid. Noen som har tips og råd å gi meg? Flere som ahr det sånn? Jeg vil så gjerne slippe å amme lenger på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå