ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 ...og jeg husker ikke hvordan man f[r tilbake de tre siste bokstavene i alfabetet... Har kommert borti noe p[ tastaturet og vet at det er helt kurant [ f[ de rette tegnene tilbake, men hvordan_ Hjelp!!!!! Sp;rsm[lstegnet er ogs[ borte!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 he he dette var en søt melding... jeg trodde du var i usa jeg nå, men jeg har overhodet ikke peiling. du kan låne mine hvis du vil... Æ Ø Å sånn, cut'n paste ha ha ha ha ha
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Dette gjorde jeg for noen mnd siden, og superraskt svar på skravle - som jeg HUSKER! Du går med pekeren ned på den blå linjen, og der litt til høyre på siden står det NO til vanlig, men nå står det sikkert EN på din pc. Pek og klikk, og få tilbake norske tegn! Gudameg, hvis dette stemmer, da har jeg bra husk, gitt!
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Hmmmm, finner ikke NO....
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Tipper det står EN på den blå linja helt nederst på pc'n din...? Klikk der...
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2006 F[r nok l[ne dritgrei hei hei sine.....fillern det g[r jo ikke....snufs.....f[r ringe gubben og ;re om han kan hjelpe meg....
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 N[ har jeg skiftet spr[k p[ pc\n min, og da blir det s[nn! Og nå har jeg skiftet tilbake! Heeelt nederst, ut mot høyre side på den blå linjen nederst på pc'n din, der står det enten NO(for norsk) eller EN(for engelsk). Finner du den ikke?Du klikker, og så må du velge NO.?
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 Ringte pappaen i huset. Han foreslo at jeg skulle avslutte Internett og koble til igjen. Har gjort det, og nå funker det igjen, gitt! Litt flaut å fortelle at jeg har jobbet som datalalærer. (Mest med tekstbehandling, da....)
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2006 Finner fremdeles ikke EN eller NO nederst til høyre, jeg. (Mener jeg har sett det før....muligens ikke på denne maskinen?) Nå har jeg ganske sterke briller.....kanskje jeg må gå og sjekke synet mitt igjen???
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2006 Har imidlertid en liten greie til høyre på den blå linjen øverst som sier NO Norsk (bokmål) ? , men den har stått sånn hele tiden. Der kan en stille inn inntastingsspråket en vil bruke når pc'en startes.
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Ja, det var den jeg mente.Men da har du jo fått det til hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå