Gå til innhold

Jeg har begynt å miste hår!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Ikke så mye, men når jeg grer meg etter å ha dusjet detter en del hårstrå av :(

Siden jeg fullammer kan det jo være derfor, hørt det er helt normalt...Men noen som vet hvor lenge jeg skal miste hår? Er det hele perioden man ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben..røyter som ei bikkje jeg. Sist så mista jeg hår under hel ammeperioden men om det e normalt...regner med det har ihvertfall ikke hørt noe annet. Jeg har ihvertfall innsett at det sikkert blir slik nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til klubben... HAr langt svart hår, og det har alltid vært tykt og flott, men nå føles det som om det bare er noen pistrer igjen. Må gre meg før jeg dusjer for ikke å tette sluket helt. Mistet mye med de andre også, men ikke så mye som nå,t ror jeg da. Er helt normalt ja, men ikke akkurat særlig delikat å ha svarte hår over alt. En ny studie sier at vi ikke mister mer enn normalt, men når vi går gravid så mister vi mye mindre enn normalt og det er de hårene som faller av nå sier det... Noe jeg har vanskelig for å tro, for så tynn håret som jeg er nå pleier jeg ikke å være mellom svangerskapene heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt normalt å miste hår ja.. tror nok at det varer hele ammeperiden. du la ikke merke til at du ikke mistet noe hår i avngerskapet da;) det sies at man da sparer håret til ammingen nemlig. noen får jo til og med viker under ammeperioden, får håpe at det ikke blir så ille da.. har langt hår selv, og ikke noe særlig å finne mange lange hårstrå på guttungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...