Tiggywinkle Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 I dag er det planlagt full julegaveshopping. Har allerede fått en del i hus, men har store planer om å bli ferdig med mesteparten i dag. Da kan desember nytes med kos med barna, cafebesøk etc etc. Så i dag kan 1 stk vilt handlende moden mamma observes på Strømmen Storsenter.:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 åååååååååååååååååååååm koos deg! du trenger ikke løpe en gang, for de andre begynner ikke enda! flinke mamman!
Karomamma Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Ho ho ho, gidder du kjøpe noen julegaver for meg også??
Reveenka Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Da er ikke Snulder og jeg alene fra Romerike her, skjønner jeg! c",) Lurt å starte litt før det verste maset braker løs - tror jeg også skal prøve det! Men ikke i dag..... Nei i dag, nei i dag gjer eg ikkje det slag... c",) Skal fyre på peisen, drikke te, kanskje rydde litt før vaskehjelpen kommer i morgen. En liten tur ut i finværet også muligens - og helt sikkert dibbe littegrann!
Tiggywinkle Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg koser meg med julegaveshopping - kanskje jeg skal starte som . personalshopper/julegaver for andre. Det beste er alle de blide og hjelpsomme butikkansatte som ennå ikke er lei julegale handlende.. Ja, jeg er også fra Romerrike - nærmere bestemt Fjellhamar. Trives godt her på landet med kort vei til storbyens gleder (som jeg trenger med jevne mellomrom:-))
♥Snulder Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Nå synes ikke jeg Fjellhamar er direkte på landet jeg da men...hihi... Forøvrig så burde jeg og Reveenka tatt med oss de 9 ungene våre og skremt vettet av alle julegavehandlerne på Strømmen:) Vi sender bare bølingen foran oss... og dermed så løper alle de andre ut bakdøra. Ser det levende for meg jeg!
Tiggywinkle Skrevet 8. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2006 Nei, på landet er vel kanskje litt drøyt. Men som byjente føltes det slik i starten:-) 9 unger på julehandel kan nok skremme vannet av en del ja...- jeg holder meg til hun ene i barnevogn. Men hun bråker som 9 innimellom ja.
Karomamma Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Okei, da kommer listen på noen av mine småpresanger her: Bare kryss av etterhvert som du er ferdig... Niese (12) sjokkrosa leggings (NB! NB! IKKE babyrosa) Nevø 1 (9) sjelettbyggesett (aner ikke hvilket merke, må rundt og se) Nevø 2 (9) samme som til nevø 1 Pappa (64) elektrisk kantklipper Lillesøster (34) kul topp, str. M Legger til mer her siden, jeg. Tusen takk for hjelpen!
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg har også en del i hus. Pleier egentlig å prøve å få handlet litt i løpet av året så det ikke blir panikkhandling rett før jul. Mangler et par ting og lurte på om jeg skulle ta en tur til CC-VEST i dag. Noen andre mammaer her inne som drar dit når de skal handle?
Tiggywinkle Skrevet 8. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2006 Da er jeg tilbake fra julegavehandling. Karomamma; du kan hente dine når du har tid:-) Vel, det ble Sandvika Storsenter med en venninne. Har fått handlet mass julegaver. Mange fine butikker der ja... Er ganske vanskelig å gå og handle uten å kjøpe noe til meg selv eller jentene...blir liksom litt mer enn planlagt. Ja, ja litt lønn skal man jo ha for jobben:-) Jeg bruker innimellom å handle på CCVest også. Greie butikker der også. Deilig å ha fått så mange gaver i hus.
Ronja65 Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Har bott 10 år i Lørenskog og var et fast innventar på strømmen storsenter.....Kanskje jeg burde dra og besøke noen gamle venniner og juleshoppa lit der???.. Kan liksom huske at det var et kjempefint senter allerede i slutten av 90-tallet
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Tiggywinkle: tusen takk for hjelpa!! Kommer innom snart og henter posene. Regner med du spanderer på meg? Siden du likevel ikke hadde noe å gjøre, mener jeg...? Hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå