Murmeline Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Ser tilbake på tiden på bim, og husker jeg (og flere med meg) var veldig forberedt på alt frem til fødsel, men at det kanskje stoppet opp litt der;) Anbefaler ammedebatten på dib for de som vil se hva "vi sliter med" i begynnelsen, spesielt denne tråden er fin: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7003210 (min erfaring er hvertfall at det lønner seg å være litt forberedt) Og en ting til jenter: be om ammehjelp på barsel om du er usikker på den MINSTE lille ting. De som jobber der er til for å brukes:) Spør om alt mulig, så slipper du å lure når du kommer hjem. Amming er noe riktig herk når det blir litt problemer, men helt supert når man får det til. Lykke til, hva enn dere måtte gjøre:)
emmi - 15.03.08 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Takk for tipset, det var et kanonbra innlegg på dinbaby: )
Tullemor til 2 Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Håper ammingen går like greit for meg denne gangen som sist. Hadde overhode ingen problemer da, men det kommer jo litt an på baby også, da. Gruer meg imidlertid til SÅRE BRYSTVORTER!!!! AUUUU. Har allerede gått til innkjøp av albueskjell og brystvortekrem i lange baner... Greit å være forberedt.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg er klar... Håper vi får det til denne gangen, for det gikk ikke sist gang... så da blir det spennede å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå