Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Har en reimatec vår/høst dress til poden på ett år og har hørt av flere at den burde holde hele vinteren bare jeg har nok under. Bor i Oslo og her er det ofte rett under null. Hva bør jeg ha under da? Han er ganske aktiv... Går og sitter ikke så veldig mye stille på rompa
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Når det blir minus,kommer jeg til å ha 2 lag med ull tøy under Reimatec dressen her ihvertfall. Bor i Oslo vi også)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 har det samme under troll og reima dressen - og det er stort sett høyhalset ullbody/polo ig ullstilongs. Når det blir skikkelig kaldt, bor i Bergen så det skjer sjelden, har jeg et lag fleece utenpå. Fungerer kjempe fint, men så har jeg to veldig aktive gutter. Ull i kombinasjon med fleece anbefalte Sintef sammen med produsetner av barnetøy som effektivt. Det stemmer etter min erfaring - og etter en vinter i Canada:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå