Gå til innhold

Hva merker du nå?


Cipra har 2 jenter

Anbefalte innlegg

Er du kvalm?

Har du enda ømme bryster og murring i magen?

Eller har du kanskje ikke hatt noen av delene?

 

 

Jeg har murring i magen enda, ømme bryster og er veldig veldig trett. Plutselig er jeg blitt A- menneske, sovner kjempetidlig om kvelden og våkner i 6-tiden på morgenen når klokka til sambo ringer. Tidligere ville jeg alltid være lenge oppe om kvelden og var SÅ trett om morgenen, nå er dette snudd helt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også veldig trøtt. Legger meg kjempetidlig, eller sovner alt for tidlig på sofaen. Har hatt masse murringer som kommer og går, men puppene kjenner jeg ikke noe i.

Ellers så kom kvalmen i dag, og den kom med et brak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat sånn som deg, murringer i magen, veldig ømme bryster og trøtt. Og jeg har til min store begeistring blitt et A menneske og, har aldrig i mitt liv vært det før. Alltid vært ett typisk B menneske som kunne sove til langt på dag. Men nå er jeg så trøtt i 10 -11 tiden om kvelden at kan ikke gjøre noe anna enn å legge meg. Men lys våken i 8 tiden om morningen, HELT AV MEG SJØL. er ett under ;)

 

Så du er ikke den eneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles ut som min murring i magen begynner å gå over, men til tider føles oppblåst.Finnes ikke kvalm men trøtt, sover lett 12 timer. Øme bryster.. Mitt første barn var jeg ikke kvalm i det store å det hele.. kysser fingrene for det igjen.

 

Hege 07.07.07 (hehe, har ikke sett det før nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempetrøtt og blir fort sliten. Hvis jeg stresser litt blir jeg helt slått ut og matlysten er skikkelig dårlig. klarer å få presset i litt mat men blir skikkelig kvalm etter måltidet..... Ved forrige graviditet var jeg aldri kvalm eller uvel, men kjenner godt igjen det å være trøtt.

 

Vi får holde ut jenter, det er bare for en liten periode i livet vårt og det kommer så mye positivt ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig trøtt og våkner tidlig. Er sykemeldt pga kvalme. Våkener i 5-6 tida av att jeg er skikkelig kvalm og så varer det hele degen helt til 19 - 20 tiden. begynner å bli rimelig lei nå..hehe...trodde jeg slapp unna det men det begynte "som regn fra klar himmel" for ca i1 uke siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig fyldige, ømme bryster. Kvalmen har ikke kommet før de siste dagene, men har hatt dårlig matlyst i et par uker. Er også veldig, veldig trøtt og sliten. Jobber en del nattevakter på jobben, der man har fire og fire netter på. Skulle hatt en nattevakt periode nå i helgen, men måtte få noen til å ta to av nettene mine. Var så sliten at jeg knapt klarte å reise meg. Dessuten går jeg med gråten i halsen nesten hele tiden. Ikke av noen spesiell grunn...

Men det er absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kvalmebølger flere ganger daglig, den første om morgenen. Er dessuten forferdelig sliten og har flere ganger sovnet på forelesninger! (Selv om jeg sover mer enn jeg pleier om nettene..). Dessuten har jeg fra tid til annen murringer og stikk i underlivet, heldigvis mindre av dette denne uka.

 

Gleder meg veldig til kvalmen gir seg! Og til uke 8: Da er nemlig sjansen for sa sunket til kun 5%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringen i magen har gitt seg! :) Har vaffal ikke kjent noe de siste dagene. Kvalmen kommer og går..... Har kjøpt ingefær tabletter, så når jeg kjenner kvalmen tar jeg de. De funker, så de anbefaler jeg.

Ikke ømme bryster, men knoppene er helt ille.... :s

JEG ER SYKT TRØTT!!! Visste kke at det gikk ann å bli trøttere enn hva jeg var før grav. ass.... Hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg sovet døgnet rundt uten problemer! Og jeg griner for ingen ting... Ordentlig slitsomt..... Men, trøster meg med at det går vel over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig sliten!! I den siste uka+ har eg også hatt skikkelig dårlig matlyst!! :( Men så oppdaga jeg nakkekoteletten!!!!! Nam nam!!!!!!! ;)

ca-termin 08.07.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, trøtt og sliten. Ømme bryster og en del magevondt. Sulten - sulten - sulten. VELDIG varierende dagsform. Er jeg ganske våken og opplagt, er dagen stort sett reddet fra matsug og saltbehov. Oppdaget at sink var lurt :-).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er som før jeg, bare enda trøttere også er det komplett umulig å konsentrere seg om studiene. Har innleveringsfrist på flere oppgaver i nærmeste framtid, og snart er det eksamen! Hvor skal dette ende...Klart man skal glede seg over graviditeten, men trodde jeg skulle være istand til å tenke på litt annet innimellom også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ubeskrivelig trøtt om dagen at jeg hvet nesten ikke hva jeg skal gjøre for å holde meg våken. Jeg er oxo småkvalm hele tiden, men det skal jo kjennes at kroppen går igjennom mye forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker veldig lite! Hadde mye luft i magen i begynnelsen og har hatt litt treg mage, men ellers har jeg ikke hatt noen symptomer annet enn at mensen er borte og testene var positive!

 

Gleder meg litt til pupper og mage vokser, for da ser jeg hvertfall at ting går som de skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker litt rundt omkring i magen og i brystene. Verker i underlivet og strammer over magen.

 

Dødlig trett på jobb om dagen, synes min kvinnelige kollega sperrer litt øynene når jeg sier det, tjihi. Sovna på sofaen rett etter minsten var i seng her om dagen. Sov i elleve timer. Det var deilig det. Merker jeg begynner å få hetta når det blir for varmt på badet når jeg har dusja, det skjedde også forrige gang. Så snart må nok mannen ta morgenstellet på minsten, får vel nok med meg selv. Må snart få minsten(21 mnd) over på eget soverom, når jeg snart skal begynne å springe på toalettet hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...