Gå til innhold

blir såå lei jeg;(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt problem er at jeg studerer, så jeg har ikke, så mye i inntekt.. men typen jobber å tjener endel penger, men det er jeg som må bruke alle pengene på barneutstyr..ikke lenge til gutten kommer å sambo har ikke kjøpt noe.Jeg har kjøpt alt!

Når jeg snakka med han om d sa han at han hadde andre ting å bruke penger på d vil si: BIL og DATA...

synes det er riktig at vi skal dele litt på utgiftene jeg da:(

synspunkter??

er det virkelig riktig at jeg skal bruke alle pengene mine, mens han bruker alt på seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart ikke!! Ikke finn deg i dette!

I et forhold er det gi og ta...Og nå når dere skal ha baby,så er det noe som begge må delta i. Både økonomisk og ellers. Kan jo si til han at hvis du går fra han får du jo faktisk mer penger...for da er han nødt til å betale bidrag! Ellers så lurer jeg virkelig hva som surrer oppe i hodet på sånne menn...eller skal jeg si gutter?

En mann stiller opp for dama og barnet sitt! Og når han har inntekt...Krev eller kast han ut sier jeg bare!

Skrevet

Det e ikke rekti nei.. hær i gårdn så har vi delt sånn at han e ansvarli førr nån utgifta og æ andre... så det e stortsett æ som står førr innkjøp av barneutstyr... men om æ træng pænga tel nåkka e det ikke nå problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...