Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Beklager alle nye lesere dersom innleggene mine var litt interne i dag. Har bare hatt en veldig koselig dag med flere andre dibbere her inne og følte for å dele dette med dere - i tillegg til mine vasketips da ;-) Kommer sterkere tilbake i morgen, både når det gjelder klesvask og annen moro ;-))))))
Natteravnen* Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 akseptert herifra! heilt greit for meg at det blir litt internt her av og til, so lenge her e plass til oss andre også............................... ;-) - og så vil vi ha dei supre vasketipsa veit du, så dei fleste innlegg blir undersøkt!
Karomamma Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Det er så greit atte!! Bare kjempekoselig å lese om dagene deres. Føler meg av og til som en kikker, men så blir jeg jo litt bedre kjent med dere andre ved å tjuvlese også da Håper det går bedre med svigermor, Gummelillan!!
Gummelillan Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Takk! De har funnet ut hva som feilet henne nå da så få vi håpe at sykehuset også får henne frisk igjen. Blir trolig der noen dager. Dagen i går var forøvrig et veldig godt bevis på at man kan finne seg nye venner i voksen alder, og at DiB er et godt sted for sånt ;-))))
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Helt i orden! Dette forumet er åpent for det meste, og meldingen din var jo en skikkelig gladmelding! Phantomet hadde nok fått ukens Dib-blomst hvis vi hadde delt den ut! Man bør prøve å bli flinkere til å rose hverandre. Og flinkere til hjelpe hverandre! Men Gummelillan og Phantomet, kan dere ikke si ifra neste gang dere skal gå tur også, så kanskje vi kan slenge oss på? Jeg har en fødselsmage jeg ønsker å bli kvitt, og bør nok gå myyyyye mer enn jeg gjør! He he he...!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Tar jeg ikke helt feil ligger det en tråd lenger nede her ang. turen. Så her er det bare å følge med i svingene..
ettbarnsmammaen Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Ja, jeg så en tråd for gårsdagens tur, men da var jeg på barselgruppe. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå