camilla^ Skrevet 11. november 2006 #26 Skrevet 11. november 2006 Her har minsten reimadress, arvet av storesøster. Men jeg er ikke veldig fornøyd med den. Største jenta hadde en i fjord som jeg er veldig fornøyd med (en rev på forsiden, kjøpt samme sted som Reima) men den har de desverre ikke i butikken her i år. Og det har vært farmor som har kjøpt dresser til barna, så jeg har bare tatt imot og brukt det jeg har fått. Men i år fikk vi ingen dresser, så jeg kjøpte på Domus. 299,- til største jenta. Og den Passer helt ypperlig og virker veldig god og varm. Jenta liker den veldig godt hvertfall. Med avtagbart for, slik at den kan brukes nå og når det blir kaldere. De hadde også salg på dresser. Minstejenta fikk en til 99,- som virker kjempe ok. Og hun største en til 199,- som jeg skal ha her hjemme. Så slipper jeg å drasse frem og tilbake hver dag i barnehagen. Den til minstejenta blir nok byttet med den i barnehagen tror jeg. Er mest ute og lengst ute i barnehagen. Men har en mor som strikker veldig mye, så her har de utallige ullplagg. Og det er ett must under dressen, uansett hvem dress det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå