jåsjenta Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hellu... Lurer på om noen kan se hva de får opp på meg... Jeg skal inn til Lap den 9/11, og fjerne litt cyster å slikt. Blir forhåpentlivis til å få pergo også¨.. Er det noen som kan se om det er det som skal til for at jeg skal bli gravid. Blir det til å gå bra på lap-en?finner de noe som ikke stemmer? Når blir jeg egentlig gravid?? Jeg: 10.07.81 Han: 16.08.81 Tusen takk for svar! Stoooor klemm
jåsjenta Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Laparoskopi/kikkhullsoperasjon. (i forbindelse med utredning)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 hei ser at alt vil gå helt fint....de komme ikke til å finne noe unormalt:O)
jåsjenta Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 Så kjekt;o) Får du opp noe på når jeg blir gravid? Tusen takk for svar, Kimby c",) Andre som vil prøve og?
Twig Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 åååh Ja jeg får opp en graviditet, etter nyttår
jåsjenta Skrevet 8. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2006 oii...spennende:o) Flere som vil prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå