phantomet Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Måka lærer den harde realiteten om jenter i ung alder...At de ikke er til å skjønne seg på... Ligger på gulvet og aner fred og ingen fare...så plutselig....overfalt av en liten Ronja Røverdatter...*ler* Nå har han i en alder av 8 uker pådratt seg sin første blåvei...og det av en jente...(*flaut*) Hva gjør dette med selvtilliten og han fremtidige manndom??? *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 He he he, like greit å finne plassen sin som mann i grunn ;-) Det er vi kvinner som styrer verden:-)
phantomet Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Kuet og formet fra starten av ja...hmmm Men det er jo greit å se at han kler også den looken...for fremtidige tumulter med fremtidige venninner...
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 jojo, den skal tidlig krøkes som goding skal fortsette å være.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Hannah har også fått kuler......hun skal reise seg opp og det går ikke så veldig bra ennå, så noen svalestup blir det:-) Men det verste er vel at jeg skal prøve å redde henne (hun faller jo mykt hun), og da ender det alltid med at jeg klinker armer og bein borti bordhjørner og stolben og er full av blåmerker selv;-/
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Men han trener.... der han ligger..... så jeg tror Thyra må passe seg..... for snart tar han igjen:-))
phantomet Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Det er det som aner meg Ronja...Han driver med noe hele tiden...Lader opp til ugagn..bare vent å se...*ler* Armer og ben går i ett. Helt annerledes enn storebror som lå og betraktet verden...
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Det er ganske fantastisk at ungene blir så forskjellige fra de er født... Mine 4 har også vart veldig forskjellige på tross at tre av dem har samme pappa.... Men gullungar er de allihopa... Det er i hvertfall sikkert:-))
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Han tok jo med seg venninne hjem i dag da. Ikke dårlig for en på 8 uker å finne seg noen som er sååå mye eldre ;-) DET må da si noe om fremtidig manndom....? Og jeg tar dere som svigerfamilie til min datter når som helst, ja ;-)))))
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Men jeg må bare si lille gummelillan... at du er like fantastisk som phantomet... en liten fågel hvisker i mitt øre... om tilbud om hjelp da selma var syk..... Så jeg sier.... Fantastiske er dere allihopa, allihopa, allihopa...(julemelodi)
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Nei, nei, nei. Selma takket jo høflig nei, mens jeg tok Phantomet på ordet på ethvert tilbud hun kom med ;-) Så jeg er bare frekk, jeg! Men en veldig glad og takknemlig frekk modenmamma da som er sååå glad for at jeg har blitt kjent med dere. (Og for alle dere som nå snart begynner å lure på om jeg har kommet halvveis ned i vindunken nå, så har jeg ikke det altså. Har bare hatt en litt slitsom ettermiddag og kveld som minner meg om at man skal huske å takke for alt man har fått, fortjent eller ufortjent. Vi har ingen garantier her i livet noen av oss.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå