Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Min mann (muslim) ønsker naturlig nok å omskjære vår sønn. Jeg trodde ikke jeg ville få problemer med det, men det har jeg visst likevel. Men jeg hadde uansett sett for meg at hvis han ble omskåret, så ville fortsatt tissen hans se litt uskyldig og søt ut. Men så har de lagt ved en brosjyre med bilder fra klinikken, og de bildene er helt forferdelige! Tissen på bildet ser bare ut som en litt vulgær kule (unnskyld uttrykket). Synd jeg ikke kan vise fram bildet her, det ville jo gjort det enklere, men det var lagt ved informasjonen fra Ringvoll-klinikken, som illustrasjon for den plastringen som de setter over arret. Siden jeg aldri har sett en omskåret babytiss i mitt liv, må jeg rett og slett spørre: Ser de faktisk sånn ut etter omskjæring? Jeg synes de bildene var så stygge at jeg ikke klarer å tenke på operasjonen mer uten å gråte. Beklager at jeg signerer med anonym.
~**nuttis**~ Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Vet ikke jeg,men mannen min er også muslim og han ville omskjære sønnene våre.Vi gjorde det ikke.Synes ikke det er noe vits egentlig.Det er jo bare tradisjon vel.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Nå vet jeg ikke hvordan bilde du fikk, men den så ganske fæl ut første dagen, men grodde utrolig fort! Bare tenk på at den ringen skal dette av i løpet av 5-7 dager og da er den helt fin etterpå Hvor gammel er sønnen din? Det er best å gjøre det så fort som mulig! Etter 14 dager blir de lagt i narkose, hvertfall det de sa til meg på A-hus. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 De gjør det med lokalbedøvelse fram til 3 mnd på Ringvoll-klinikken, etter det må man vente til barnet er over 10 kilo så de kan legge i narkose. Fikk du gjort omskjæring på Ahus nå i år??? Jeg har fått vite at det ikke blir gjort i offentlig regi lenger, og at man må gjøre det på privatklinikk. Takk for svar uansett. Jeg har spurt mange til råds i det siste, og jeg tror de bildene må være ganske spesielle. Tror jeg skal ta med bildene og spørre legen om han kan garantere på forhånd at resultatet ikke blir slik :-)
Habiba Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 det er bare med en gang den er sånn,rød og blank som en kule..men etter noen dager ringen detter av så går hevelsen helt ned og den blir vanlig naturfarge.--
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Ja det fikk jeg i mars i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå