Gå til innhold

Forstår godt hvorfor noen blir alene as

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen kvinnfolk er kun ut etter å få seg et barn, med hvem driter de i!!!!!

stakkars damer og barna dems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og noen mannfolk er kun ute etter ett ligg og driter i konsekvensen...Visa versa..

Og de fleste damer klarer seg helt fint,og barna også..

( men kunne vært spart for noen kvinnfolk som lurer menn ,ja..)

Skrevet

Nå finnes det også menn som lurer damer da. Jeg hadde en periode jeg ikke kunne bruke prevensjon og var absolutt ikke klar for barn da jeg var under utdanning og usikker på om jeg ønsket bli i forholdet. Ga klar og tydelig beskjed til min daværende kjæreste at han måtte være VEELDIG forsiktig fordi jeg overhodet ikke ønsket bli gravid. Men han ville ha barn og trodde jeg ville bli i forholdet dersom jeg ble gravid, så han kjørte på under eggløsning og hevdet han "glemte" seg etterpå når jeg kjeftet fordi han ikke hoppet av.. Vi var på ferie i utlandet så jeg krysset fingre for at det skulle gå bra,noe det ikke gjorde. Han gjorde det med vilje og det må da kvalifisere til luring da han hadde lovet det motsatte..

Skrevet

forskjellen på kvinner som lurer menn og menn som lurer kvinner er at kvinner at ansvar!!

Skrevet

eh,hørt om kondom eller? det er jo like fullt ditt ansvar også!

Skrevet

Hehe, det var et godt innlegg. Kondom fins, og dessuten kan man bli gravid enten mannen går eller ei. Det kommer alltid noe ut. Så kan ikke si meg enig at det kalles lureri akkurat... :)

Skrevet

Selvsagt har jeg hørt om kondom men er desverre allergisk mot. kondomer og når typen med vilje gjør meg gravid når han vet at jeg absolutt ikke vil er det så absolutt lureri, man må jo kunne stole på kjæresten sin. Han fortalte siden at han hadde vært hos lege og fått en hormonkur for å bli mer fruktbar. (han var kroppsbygger og hadde i utgangspunktet nedsatt spermproduksjon pga tidligere steroidbruk) Og han gikk ikke fra meg, JEG gikk fra han, han var ikke frisk i hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...