Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Spiller du inn ny reklamefilm om flekkfjerning eller? Hi hi hi hi hi hi, når det er sagt, så må jeg bare si, at jeg er helt imponert over dine kunnskaper på flekkfjerning!!! Og jeg stemmer for at du blir neste reklamedame!!! Tjoheii!
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 men du attpåklatt.... kna man fjerne flekker med bakepulver? jeg velger å være forsøkskanin hvis dere ikke har forsøkt. for hvis det funker på sure kaffetraktere så kan de jo hendde det funker på et og annet plagg? eller blir det kake da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Ha ha ha ha, nå spør du feil person!!! Du må nok heller lese Hallooooooo tråden og få et og annet tips om Nyco tenker jeg;-)
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Greit å ha noe å falle ned på for Tårnfrid hvis min nåværende jobb skulle bli borte vet du ;-) De der Oxy action-reklemene er helt grusomme, så de kan jo bare bli bedre...? Greit å ha en dibbedame som virkelig brenner for jobben også da i stedet for en oversminka, dubba berte... He, he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå