Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Tusen takk, nå var du raskere en meg, fordi jeg tenkte nemlig skrive til deg:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Hi hi hi, jeg er raskere enn min egen skygge noen ganger:-)
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Det tror du jeg... Men da skulle du sett meg, tonetroll, phantomet og lillegumman idag. Er ikke helt sikker på hvor lang tid vi brukte på turen vår idag....Men alle ungene ble sultne.....
phantomet Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Nehei...for det er det jeg som er....*ler* skjuler det bare veldig godt!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2006 He he he, har en stygg tendens til å bli sånn på disse treffene ja:-) Stakkars små barn!!!
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Ja,,, men hyggelig var det i alle fall.... og ungene de må lære seg tolmodighet!!! så det så..... Kanksje det var derfor måka fikk en blåveis av Thyra????
phantomet Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Gummelillan og jeg er effektive i vår gange...*ler* Vi går fort, slik at kafeen ikke er så langt unna...dermed er puppen også innen rekkevidde..*ler* Men tålmodighet er en dyd har jeg hørt... Og turen idag var utrolig fin. Passe lang, fint område, hyggelig prat og deilig vær...så litt måkeskrik på tampen gjorde bare "stemningen" mer autentisk...
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Ja... Men hvorfor i hundan skulle vi innom alle de der butikkene????... Ps... tror jeg må innom neste gang også... tror egentlig at det var mye fint der.... attpåklatten og moffi fant jo noen goe fynd...Forresten la dere merke til barbydukken med brunkrem og løshår som jobbet der??? Det var nok en stund siden hun var småbarnsmor??....
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Kremt... Klager du på farten? Det var noen av oss som hadde satt inn duracellbatteriene riktig da... ;-))))) He, he. En ting er jo at vi modenmammaer snakker, men vi må jo veive sånn med armene samtidig og da blir det vanskelig å dytte vogn...
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Vi skulle jo shoppe julemarsipan ;-))))))))
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Minner meg om Thyras vannpolo bevegelser... Det er der hun har det ifra???
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Du kødder.................? ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå