Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 til deg som skrev det innlegget! Jeg skriver denne fordi det var så maaaange svar på den tråden.. Jeg ammer også overalt. men jeg skjønner godt at du reagerte. Jeg ammer også på supermarkeder, kafeer, hjemme hos venner osv. Men, i et kaffeslabedas med flere eldre mennesker hadde jeg helt klart satt meg et annet sted. Jeg syns man skal respektere at de eldre ikke er så vant med offentlig amming slik vi er. JA det er naturlig, men det er naturlig å banne også, men det unngår man vel når man snakker til eldre mennesker? (kanskje dårlig sammenlikning.. men dere skjønner hva jeg mener.) Om jeg er usikker på om det er ok å amme eller ei pleier jeg å spørre. sjelden at folk sier nei, men da er de iallefall forberedt på at det kommer fram en pupp! En annen sak er om du skal si noe til venninnen din. Det syns ikke jeg. Det vil bare gjøre henne ukomfortabel og det er jo ikke noe poeng. La henne få styre som hun vil. Første gang jeg ammet offentlig på kafé(noe jeg grudde meg litt for) var jeg kjempediskret - hadde ammegenser på og greier - kom servitøren bort og sa at det var greit at jeg ammet men at jeg skulle være litt diskret.. følte meg ikke særlig kul da altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå