Tre rosa kalver Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har ei jente på 10 mnd, som har vært og er forholdsvis rolig av seg. Hun går ikke enda, men er godt fremme i utviklingen på andre punkter. I dag fikk jeg plutselig se henne stå oppi dukkevogna til storesøster! (Ei stor kombivogn) Hun hadde klatra opp fotbrettet, og sto oppi der samtidig som hun holdt i kallesjen. En liten stund etterpå fant jeg henne på alle 4 oppå spisebordet (!!!) Da hadde jeg satt henne oppi spisestolen, satt på selene...Og så sprang jeg ut på stua for å skifte kanal på Tv'n da jeg så at nyhetene ikke var så bra for storesøster. Var borte max 1 min, før jeg fant henne slik. Hjelpes!!! sier jeg bare...Her må vi ha øyne i nakken!! )
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hun kan ikke være uten tilsyn i det hele tatt. Kanskje lekegrind (mange reisesenger fungerer fint også, og koster mindre) kan være god å ha i stua som løsning når du må svippe ut av rommet et øyeblikk?
Tre rosa kalver Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Nei, heretter kommer jeg til å overvåke henne hele døgnet tror jeg! Har lekegrind, men den er ikke blitt brukt så mye..Mest til oppevaring. Men tror nok vi må rydde utav den nå ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå