Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt sover i vognbaggen sin enda, og den siste uken har mannen min fått han til å sovne ved å holde i håndtakene på baggen og gynge. Jeg klarer ikke å gjøre det fordi det er så tungt for ryggen, og vi bor i femte etasje så vi får ikke med oss vogna inn. I kveld er manne min borte, og lillegutt har tydeligvis blitt vant til å sovne på denne måten, fordi han nektet å sove, selv om han var så trøtt at han nesten ikke klarte å holde øynene oppe! Til slutt fant jeg ut at jeg kunne sette baggen oppå lekekassa hans, siden den har hjul, og kjøre fram og tilbake i stua. Etter omtrent fem minutter sovnet han endelig med et smil om munnen, og dere kan tro jeg er letta nå! Nå vet jeg ihvertfall hvordan jeg kan få han til å sovne, hihi ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe lurt. men hvorfor sover han i vognbaggen?

Skrevet

Vi prøvde å la han sove i sprinkelsenga for en stund siden, men vi merker at han sover mye bedre hvis han får ligge i baggen. Tror det har noe å gjøre med at det er litt "trangere" og lunere i baggen enn i den store senga, fikk ihvertfall tips om det av flere på barselgruppa =)

Skrevet

så godt da:) en metode jeg brukte en stund var å sette baggen på gulvet å sku den fra og til meg hvis du skjønner, ikke så tungt for ryggen....

foresten, husker nicket ditt fra bim, hadde ikke du termin 20 august, samme som meg?? eller surrer jeg nå?:)

Skrevet

Ja, det stemmer det ja, husker nicket ditt også! Lillgeutt var litt utålmodig etter å komme ut han ;-) Vannet gikk plutselig natt til 19. juli, og etter å ha blitt satt igang kom han den 22. juli. Og du fikk en uke etter termin ser jeg? Går alt bra med dere eller?

Skrevet

ja her går det bra:) litt mageproblemer i starten men det er mye bedre. jeg måtte gå en uke over ja (føltes som en evighet). husker jeg missunte deg littegrann ja... hehe:) følte du deg "snytt" for en mnd i etterkant, du rakk kanskje ikke forbrede deg mentalt på at nå skjer det snart vil jeg tro...

Skrevet

Ja huff, skjønner at det må ha vært slitsomt på slutten! Merket det godt i etterkant ja at jeg ikke hadd blitt ferdig med å forberede meg helt, spesielt mentalt. Men samtidig fikk jeg ikke så mye tid til å grue meg til verken fødsel eller våkenetter og lignende, så det var jo litt greit da =) Men jeg må jo si at jeg er veldig glad for at jeg slapp å gå lenger med stor mage i den varmen som var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...