Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor farlig er det egentlig å starte med tynn maisgrøt når baby er over 3 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarmene er ikke ferdig utviklet, så det er ikke bra. Bør iallefall vente til 4mnd, helst 6mnd sies det

Skrevet

For ikke så mange år siden så begynte de å gi grøt når barna var 3 mnd, det er fremdeles mange som gjør det! Jeg tror ikke det er noe farlig!! Sikkert veldig mange som er uening med meg nå... men jeg har lest om de som har fått "godkjenning" i fra helstestasjonen om å gi grøt når barnet er 3mnd, tror ikke de hadde sagt at det var greit hvis det hadde vært noen som helst fare for barnet.

Skrevet

Det er det jeg tenker også... Hvor farlig kan det være...? Men får vel vente litt for sikkerhetsskyld:)

Skrevet

Føler du at bebisen trenger grøt? Hva med å gi litt mme om h*n trenger mer mat. Burde nok vente til h*n er 4 mnd, men trenger bebisen mer så trenger den mer. Om du skal prøve ut så ta bare pitte pitte litt og prøv på dagen i tilfelle det går dårlig for magen, smerter ol. Men anbefaler å vente til nærmere 4 mnd. Men hør på deg selv, for det er UTROLIG mange meninger om dette...

Går også å prøve ut med litt fruktmos da!

Skrevet

Jeg har en ganske stor baby som trenger mye og ofte mat. Det er derfor jeg lufter tanken om å begynne før... Fruktmos er også en ide! Takk for svar:D

Skrevet

Er bebisen mye over 3 mnd da? Vi begynte da han var 3 mnd og 3 uker, fordi han trengte mere mat rett og slett. Men da jeg spurte her om grøt fikk jeg huden full fordi han ikke var fyllt 4 enda. Så jeg stolte på meg selv og ga grøt, som han elsker, og han er en meget fornøyd liten gutt!!

Skrevet

jeg gir grøt til tulla mi, hun er 3 måneder å en uke.. veier 8 kg:) ei stor jente..starta med det i går å hun elsker grøte. sov fra 19.30 til 08.30 også:) ser ikka hva tre uker gjør fra og til jeg fikk grøt når jeg var 2 måneder og ingen skade har sjedd med meg !:) såå hadde ikke hatt panikk! driter egentlig i hva alle "kloke" hoder sier her inne.. ingen kjenner babyen sin bedre enn deg!

Skrevet

Hun er 3 måneder og 1 uke... Veier snart 8 kilo:)

Skrevet

ja, hun er 3 måneder og 1 uke... Veier snart 8 kilo:) hehe hvorfor gjentar du det da anonym? noe i veien ?

Skrevet

MIN baby er 3 måneder og 1 uke gammel, og veier snart 8 kilo... Personen som skrev over deg lurte på det!

Skrevet

ååja, sånn.. hehe men unasett jeg gir grøt, å det går helt fint:)

Skrevet

Supert! Da skal jeg la folk få mene sitt! Er jo så mange som mener så mye rart at jeg er anonym... Orker ikke drittkasting selvom jeg vurderer å starte før anbefalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...