Gummelillan Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 For en drøy måned siden visste jeg ikke hvem du var. Så oppdaget jeg nicket ditt her inne og vi møttes på treff. Oppdaget at vi nesten var naboer ;-) Og fant en veldig fin turvenninne som er akkurat like glad i å lange ut med våre nærmere 1,80 på strømpelseten, gå på cafe og drikke morokaffe ved kjøkkenbordet ;-))) Men som om alt dette ikke var nok, i dag kom virkelig englevingene dine frem! For å gjøre en lang historie kort så skulle jeg i teateret med de to eldste og sambo være hjemme med minste snuppa. Men han måtte plutselig prioritere noe helt annet og teaterturen så ut til å gå i vasken. Men det syntes ikke den godeste Phantomet var noe greit. Ille nok om bestemor var blitt syk om ikke de skulle miste teaterturen sin også. Hun bestemte at snuppa vår kunne jo bare være med Måka og henne hjem. Og da vi også hadde visse problemer med logistikken, steppet hun inn som privatsjåfør i tillegg til barnevakt! Hun reddet hele dagen for oss og takket være hennes 911 Nanny så ble det en hyggelig teatertur for både ungene og meg ;-) Så du, kjære Phantomet; Veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg og jeg skylder deg en stoooor en!!!!!!!!!!!!!!!!!!
phantomet Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 *ler* Tusen takk for en hyggelig melding!! Og ikke minst...Tusen takk for tilliten, som det er å gi ansvaret for sitt mest dyrebare til andre! Vi koste oss så godt vi kunne...Junior sang for babyene, og aldri har han vært raskere ut fra barnehagen enn idag...Tenk...TO BABYER!! *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Wow phantomet - så utrolig snilt gjort!!! Stjerner i boka er alltid kjekt å ha:-)
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Tilliten er vel fortjent! Har ikke for vane å lempe ungene mine over på andre sånn på kort varsel, men var aldri i tvil om at du var oppgaven verdig ,-)))) Glad for at jeg har fått lov til å bli kjent med deg og Måka ;-)
♥Snulder Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Tru på dere to blir småsentimentale og overøser hverandre med lovord etter ettpar vinglass!!! Hihi... det skal bli gøy å få med seg gett!
phantomet Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Nei, en stjerne er ikke å forakte...*smiler* Men viktigst er vel tanken om: What goes around, comes around... Så i det store regnestykket tror jeg at det bestandig vil være en viss balanse... Om jeg kan bidra eller hjelpe gjør jeg det med glede!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Hi hi hi, blir sikkert flere i den duren tenker jeg.......hormonelle og deilige som vi er hele bunchen;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 best i test ingen protest fuck the rest (ingen tvil om at jeg tidligere i dag har mimret om tiden på ungdomsskolen) ha ha ha ha ha ha ha fuck the rest...... det er det lenge siden jeg har sagt, jeg kjente at det nesten var en befrielse. :-) men du er god phantis, jeg er veldig glad i deg, og glad for at du er min venn også!
phantomet Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Vel...jeg er glad for det...med tilliten og vennskapet! *smiler* Endelig noen som går like fort som meg, som ler av rare ting, og som like lett mister ord rundt neste sving...*ler* Og som jeg fortalte pappaen til vesla di...Jeg ble ikke mindre klar for flere, etter å ha hatt ansvaret for enda en liten en...*ler*
phantomet Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 *skratter* Ja sentimentaliteten lenge leve....Eller....? Jeg er nok mer av en "hurra-jente" og klar for en filosofisk betraktning etter 2 glass vin...Bare vent å se...*ler*
phantomet Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Så herlig...*ler* Men som den Dritgreie du er...så kommer du vel og skåler med meg den 17.? *smiler* Venner er gode å ha!!! Hurra!
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Ikke nok med det. Men Thyra trollungen gav måka en blåveis i dag:-)).
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 se den du.... jaja, han er minst av fire så han tåler vel en støyt. fin er han uansett, med blått øye eller ikke.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 det nærmer seg nå altså... nå er det fortsatt bare pengene det står på.... :-) ja de peenga ja de peenga er tel bekymring for fattig og for rik (og for oss sånn midt i mellom)
Ronja65 Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 Ja, det er han.... ser ut som om han blir en kraftkar.... så jeg tror jammen Thyra må passe seg:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 hun trenger ikke passe seg... store sterke gutter har de beste klemmene!
Gummelillan Skrevet 7. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 7. november 2006 Oj, det hadde jeg helt glemt ;-)) Og jeg som prøver å få min 6-åring til å slutte å si det stygge ordet "filler'n"... Begynner å ane konturene av at denne kua har glemt at hun engang var kalv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå