Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 veier nå 60 kg, ca 10 kg mindre enn før jeg ble gravid. dagene etter fødsel var jeg superfornøyd med kroppen min. magen var nesten flat, lårene var tynnere og puppene var som før (de ble jo mindre da jeg ikke la på meg når jeg var gravid). nå er det 7 uker siden fødselen, og jeg er igjen misfornøyd med kroppen min... jeg synes det er kjempetrist at jeg ikke klarer å være fornøyd med det jeg ser i speilet, og at jeg ikke klarer å fokusere på å nyte den maten jeg spiser, heller enn å telle kalorier og gå sulten når jeg mener at jeg har fått nok. hva gjør dere for å trives i deres egen kropp, jeg vil jo så gjerne!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Bruker klær i riktig størrelse som får meg til å føle meg vel (ikke joggebukser ol), bruker god tid på badet når jeg har muligheten (ansiktsrens, fotvask), kutter ut å veie meg og har knapt nok speil i huset.
Murmeline Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Hei Hambimor Jeg er ikke kommet i mål enda, blir nok en stund til også, har fremdeles mange kilo igjen, og slappere kropp. Må gi det litt tid, trene osv. Men, hva konkret er det du ikke er fornøyd med? Hvis du veier 60kg, og 10 mindre enn før du ble gravid høres du jo ikke overvektig ut? Hvorfor telle kalorier? Mener ikke å provosere, men forstår visst ikke problemet ditt. Kan du utdype litt:)? Ellers blir det som nevnt her; bruke litt tid på å gjøre seg flid, gå i klær som passer, minst mulig joggebukse osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Hei hei! Jeg prøver å gå i klær som sitter pent og passer (ikke alt passer alle, kommer jo litt ann på fasong). Har ikke vekt i huset, det får man så lett noia av... Er litt i bevegelse, gjør da ting jeg liker som å svømme. Da føler jeg at kroppen min er godt fungerende og at den er nogenlunde sunn. Men ønsker å ikke overdrive tening, så begrenser meg oppad i mengde også... Spiser litt sunt, og spiser litt usunt i helgene. Litt av hvert, litt balanse føles godt for meg.. Prøver å ikke telle kalorier! Dette er viktig! Å klare å la være med dette er befriende og bra for sinnet (hvertfall mitt). De dagene alt føles fælt, man føler seg tjukk og mislykka så prøver jeg å minne meg selv på at dette er en følelse som går over og at jeg egentlig ikke er sånn jeg føler meg akkurat da. Og så kanskje en kopp te og noen gode romslige bukser er deilig å ha på seg akkurat den dagen:) Er ikke fornøyd med alt jeg heller, men kommer dit og pleier å være godt nok fornøyd med kroppen min. Er ikke så lenge siden fødsel her, så ting tar tid og det er jeg jo innstilt på
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2006 tusen takk for svar Endelig mamma- Prinsesse 19/9: jeg ER jo ikke overvektig, og det er jo det som er problemet. hadde jeg hatt en del å ta i, så kunne jeg jo bare slanket meg, men samboer vil ikke at jeg skal bli tynnere... jeg har kjøpt masse nye klær etter fødselen, og fått klippet håret. det hjelper jo selvsagt litt, men ikke noe særlig. det jeg er mest misfornøyd med er magen og puppene. magen har "dame-fasong" (sånn liten fett-samling under navlen) og er ikke helt stram. puppene som før var c-cup, har begynt å minske, så det ser ut som de "henger" mer enn før, fordi det er mindre i de... http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/449918/offset/1 ps: ble ikke det minste provosert, og jeg ønsker virkelig ikke å støte noen som er overvektige ved dette innlegget, fordi jeg syter over min egen vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå