Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Er så kåt om dagen, kan ikke få nok sex. I sted var dessverre ikke samboere min hjemme, så jeg måtte tilfredsstille meg selv.... mm.. deilig..... var så våååt!! Lå foran speilet med spredte ben.... så saftene strømme ut av meg, masserte de harde brystvortene mine.. Puppene struttet.... Tror jeg må ta meg en runde til.... deilig!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 jg og er så utrolig kåt hær om dagen!! tenker masse på jentesex...mye våt hovnet kåt fitte som jeg kan slikke.bruke tungen min på klittn så suge den litt, fingre henne osv. sitter å lester disse inleggene å blir så kåte av dem selv at jg må hoppe i dusjen å få en våt orgasme ved fantasien at en annen jenta slikker mg eller jg slikker henne å suger nipler. da blir leppene mine øm bare tanken på brystene hennes og hennes lepper som er nybarbert!! nammmmM!! er det noen andre som tenker det samme??
hr.strert Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 hærreguud.. hvorfor sier dere ikke dette til mannen deres isteden... tenk å tent han hadde blitt da.. da hadde dere fått så mye kuk at dere hadde hatt brannsår i hølet....er ikke noe rart i at dere tenker på jentesex når dere er her inne å leser og skriver om hvor kåte andre jenter er og hvor lyst dem har på sex med andre jenter.. hvor våt du er det driter jeg i, for jeg skal ikke pule dere alikevel...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Dette er jo ikke ekte, dette er en ekkel MANN!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå