Gå til innhold

er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som faktisk synes det er kjipt å ha permisjon? Ikke det at jeg ikke koser meg veldig med datteren min, men jeg savner det å komme meg ut, treffe folk uten at det må en kafeavtale til... Føler meg isolert, rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene. Savner også å gjøre noe som ikke innebærer bleieskift. Er vant til å ha minst 2 jobber og studere i tillegg så dette er litt uvant terreng...

Skrevet

Her er det litt både og- jeg synes det er kjempedeilig å være hjemme med datteren min-men inni mellom hadde det vært fint å kunne feste puppa mine på barnefaren og gjort noe annet. Sparer opp penger nå slik at jeg kan jobbe deltid når permisjonen er over.

Skrevet

enig å !

det e godt å være hjemme men gu så usosial æ føle mæ.. sku gjerne ha kommet på jobb å snakke litt me folk som faktisk kan svare mæ..

Skrevet

Er veldig enig!! Koser meg med lillegutt, men kan faktisk kjede meg til tider, savner jobben veeldig, selv om det bare har gått 3,5 mnd :)

Er ikke typen til å gå hjemme å dille jeg. Så neste gang blir det ikke permisjon et helt år nei!!

Men det er mange som sier at når permisjons tiden nærmer seg slutten så kan de godt tenke seg å være lengre hjemme.. jaja, tiden går jo ganske fort da egentlig :) Snart jul nå!!

Skrevet

jeg storkoser meg! Har heldigvis masse dibvenninner som jeg og tulla tilbringer tiden vår sammen med. Både gøy for meg å henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...