Canutte Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har ikke hatt utskrapning. Noen sier etter 1 skikkelig mens, men går det an å hoppe rett i det igjen? Når man ønsker noe så sterkt, så blir man litt utålmodig..
melkekua™ Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Bare til å hoppe i det ;o) De sies jo at man er ekstra fruktbar etter en SA )
Canutte Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 *dytter* i håp om at noen har flere synspunkter?
Granny Weatherwax Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Legen min sa til meg etter at jeg hadde SA (uten utskrapning - slik som deg) at det var bare å kaste seg i det igjen, man trenger ikke vente så lenge man ikke har hatt utskrapning (for da renser de livmoren helt, ikke noe feste for egget, tror jeg) Sett i gang! Det gjør vi! :-)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Gynekologen på sykehuset sa "vente et par sykluser". Jeg fikk det ikke skikkelig med meg en gang, bare tenkt: Drit i han. Legene meder litt forskjellig, men på disse sidene er i allefall stemningen god for å hoppe rett i det igjen. Jeg følger strømmen her, så får vi se....
O.Brumm. Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk beskjed om å vente 2 sykluser. Så det gjorde jeg. Venter fortsatt på å bli gravid..
Lille skatt *38 uker* Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Bare hopp i det! Det er ingen fysisk grunn til å vente, visstnok. Grunnen til at noen leger sier at man skal vente en syklus eller to, er at man skal distansere seg litt mentalt, samt at man har en siste mensdato å forholde seg til. Jeg fikk beskjed etter utskrapning at det bare var å sette i gang.
2 søte små:-) Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hei! Jeg fikk også beskjed om at det var bare å prøve så snart man var mentalt klar for det. Jeg hadde EL en uke etter utskrapning, så krysser fingrene for positiv test om en drøy uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå